ילדיו של דודו טופז תובעים מיליון וחצי שקל ממיקי גולדנברג, בטענה שהדוד שם את ידו על חלק מהירושה וגזל מהם כספים לכאורה. בינתיים, העדים המרכזיים קיבלו זימון לבית המשפט בנובמבר.

מיקי גולדנברג, דודי שמחה?
“חבל ששלושה גברים, ששניים מתקרבים לגיל 30 וירשו למעלה מ-40 מיליון שקל, גרים בדירה של ארבעה מיליון שקל בניגוד לדרישת אביהם כמצוין בצוואתו, נוסעים במכוניות פאר כולל מרצדס ששווה יותר מ-400 אלף שקל (דניאל) - עדיין מושפעים מעורכי דין רודפי פרסום וכסף שמשכנעים אותם שמגיע להם כסף, גם מכבשת הרש שהשאירה לי סבתא שלהם, שהם כמעט לא הכירו אותה והייתה מורה בישראל".


אתה מתכוון ללכת לחתונה של דניאל?
“סיימתי את מה שיש לי להגיד. אני מאוד אוהב אותו. עזרתי לו לא מעט ביחסים עם ארוסתו, לימים אשתו, כולל להכיר לה מקום שאולי יעסיק אותה וכו'. עזרתי לכל מי שאני יכול ונדמה לי שאם דודו היה רואה את ההתנהגות שלהם, שמזלזלת בכל מה שהוא ביקש להנצחת זכרו בצורה יפה, היה יורד מהשמיים, לוקח את מה שהשאיר ותורם לאנשים שיותר זקוקים לזה".



לגבי המרצדס, אולי אמא שלו קנתה לו?
“גם זה בניגוד לרוחו של דודו, שלמרות יכולותיו הכספיות נסע תמיד במכוניות שאינן מנקרות עיניים".


אתה שם את האצבע על עורך דין מסוים?
“את בטח יודעת יותר טוב ממני. תודה".

מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)
מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)

> דניאל טופז, האח הגדול, משפחה מודרנית? בנובמבר מתחיל המשפט.
"אני לא יודע עדיין מספיק".


אתם לא מדברים עם מיקי?
“מדברים, אבל רוצים להגיע להסכמה בנושא כלכלי ולא רוצים לערב בין נושאים כלכליים למשפחתיים. אני מתחתן בסוף ספטמבר".


מי יוביל אותך לחופה? מיקי?
“אמא שלי. קשה לנהל חיי משפחה עם כזו עננה שרובצת. לפעמים יש ויכוח כלכלי וצריך שמישהו ישפוט באמצע, ואפשר להכריע בבית משפט. אנחנו לא מסכימים".


אתה חושב שהוא עשק אתכם?
“בית משפט יגיד אם כן או לא. אם ננצח כנראה שזה היה טו מאץ' על הגב, הפעיל יותר מדי לחץ, זה מה שאנחנו חושבים. בית המשפט יגיד וזה בקטע חיובי, לא בפן השלילי. זו סיטואציה לא נוחה. הצענו כל פתרון בדרך לפני כן. הכל. התחננו שיבוא לשבת ונגיע לאיזה משהו באמצע. הוא לא רצה להיכנס ולפתוח את זה. אמרנו, ‘אתה מסכים שבית משפט יחליט?', והוא הסכים. כולנו מסכימים על זה".



 

A photo posted by Daniel Topaz (@danieltopaz_official) on