רגע, עכשיו האחיות הארמניות (במוצאן) לבית משפחת קרדשיאן הן מכשפות, הא. טוב, זה אולי מסביר את התופעה שקרויה קים קרדשיאן ואחיותיה - שהשתלטו על עולם הבידור בשנים האחרונות, אבל האם יש לבנות ה"קסומות" האלה יכולת כישוף של ממש? תשאלו את החבר (החורג) במשפחה סקוט דיסיק, שאולי מוכר לחובבי הריאליטי ההוליוודי כבן הזוג לשעבר ואבי ילדיה של קורטני קרדשיאן, שהפך לכוכב (בי ליסט) בעצמו ועבר כמה שנים קשות... עד שקיבל את הבשורה: אתה מקולל, חביבי.


בפרק חדש של הריאליטי של משפחת קרדשיאן, שמשודר בערוץ הבידור E! (גם בארץ) - דיסיק מגיע יחד עם אחותה הקטנה של בת הזוג לשעבר, קנדל ג'נר, לקוראת בקלפים. זאת, אחרי שבשנים האחרונות הכוכב היהודי (הוא משלנו!) איבד את שני הוריו תוך כמה חודשים, קרס בעקבות שימוש יתר בסמים וצריכת אלכוהול ונשלח לכמה טיפולי גמילה, נתפס בוגד בקרדשיאן ונזרק מהסדרה ומחייה של אהובתו (פחח, בערך), רק כדי לבכות את דרכו חזרה לחיים מול המצלמות. כמובן שהפתרון הוא בילוי אצל מגדת עתידות.



"אני רואה שהקלפים מצביעים על המון אנרגיה שלילית סביבך", סיפרה לו האישה הקסומה, כנראה מעריצה אדוקה של התכנית המשפחתית. "שלפת את קלף השטן, זה אומר שלא שנה מה שתעשה בחיים, תתמודד מול המון קשיים", הבהילה את דיסיק הסורר, "אני אגיד את זה עכשיו - רובצת עליך קללה". אמאל'ה!
צא, דיבוק, צא! סקוט דיסיק עם קורטני קרדשיאן (צילום: גטי)
צא, דיבוק, צא! סקוט דיסיק עם קורטני קרדשיאן (צילום: גטי)


כוכב הריאליטי הבוגדני, שאוהב להאשים אחרים בבעיות שלו, שמח על הגילוי שמציג אותו באור חדש לחלוטין. טוב, מגדת העתידות רק הייתה צריכה לעקוב אחרי כמה מהעלילות המרכזיות של הריאליטי על משפחת קרדשיאן, כדי לומר לסקוט שעליו ללבוש בגדים לבנים כדי להסיר את העין הרעה. 

בפרק הבא: הדיבוק שגורם לקים להתפשט מול המצלמות אחת לכמה שבועות בורח מחריץ ישבנה.

ואולי, סקוט דיסיק בכלל מקולל בגלל שהוא מתנהג ככה...