ברכות ניק ג'ונאס, נדמה שעקפת את שני האחים שלך (או שני אלה שבילו איתו על הבמה בימים שבהם להקת האחים ג'ונאס עוד הלהיבה את הילדות) וזכית בתואר "הדבר הכי סקסי שיצא מערוץ דיסני במילניום הנוכחי". זוכרים את ג'סטין טימברלייק או את ריאן גוסלינג, כילדודס צעירים שכיכבו בתכניות ערוץ הטלוויזיה של ענקית הילדים והפכו עם התבגרותם לכוכבים לוהטים (ומתערטלים) פלוס? כי נדמה שג'ונאס הצעיר יכול להצטרף לרשימה המכובדת.



מספיקה בערך הצצה אחת בקליפ הפרובוקטיבי החדש שלו לשיר "Under You", שבו ג'ונאס שר על חברתו לשעבר - תוך כדי שעל המסך הוא בכלל פוגש אותה נרטבת במקלחת, מצטרף אליה ולאט אבל בטוח מאבד את בגדיו (טוקסידו רשמי) בסצנת הסקס הכי מרומזת-אבל-בוטה של השנה. כן, הדבר השרירי הזה התחיל בתור חבר בלהקת האחים האמריקאית החמה ביותר מאז הניינטיז (אז, היו אלה הנסון שהלהיבו את העולם).

ג'ונאס בן ה-23, מככב בקליפ ששוחרר אתמול (שני) יחד עם שחקנית סדרת הלהיט "שקרניות קטנות ויפות", שי מיטשל, שבערך אונסת אותו להסיר את בגדיו ולהיצמד אליו במקלחת, תוך כדי שהוא לא מתנגד במיוחד. גם אתם כנראה שלא הייתם מתנגדים/ות. בסדר, לא מדובר בפעם הראשונה שבה הפופסטאר הצעיר מסיר את הבגדים מול המצלמות, אבל היי, כל רגע שבו האליל העולה חושף עור, א-לה-ג'ונאס הוא סיבה למסיבה!

נתנשק? ניק ג'ונאס ושי מיטשל (צילום מסך)
נתנשק? ניק ג'ונאס ושי מיטשל (צילום מסך)

נתחבק!
נתחבק!
נוריד... ג'ונאס ללא עולם תחתון
נוריד... ג'ונאס ללא עולם תחתון
נשוויץ!
נשוויץ!

אף אחד לא היה מעז לברוח לך במציאות, ניק ג'ונאס
אף אחד לא היה מעז לברוח לך במציאות, ניק ג'ונאס