בשעה טובה! הזוג הלוהט מילה קוניס ואשטון קוצ'ר מצפים לעולל נוסף! עוד לא ידוע באיזה שלב בהריון קוניס נמצאת, אבל מה שכן, נראה שבתם הבכורה של השניים וויאט איזבל בת שנה ושמונה חודשים, יכולה להתחיל להתכונן לתפקידה החדש כאחות גדולה, לתינוק שבדרך.

אחרי כמעט שנתיים של זוגיות נפלאה בין קוניס לקוצ'ר, כשהם עוד לא נשואים, הגיחה לעולם בתם המשותפת וויאט. כמה חודשים לאחר מכן, השניים נשבעו אמונים זה לזו, כשהתחתנו ביום העצמאות האמריקאי והוסיפו לחגיגה הלאומית. באוקטובר האחרון, בראיון שערכה קוניס היא חשפה את אהבתה לתפקיד החשוב בחיים- להיות אמא "הכל שונה, מהעובדה שאני כל כך שמחה שאני זוכה לישון שש שעות בלילה, ועד לרעיון שאני אחראית לקיומו של היצור הקטן והמדהים הזה" סיפרה בהתרגשות "אני לא מאמינה שזה שלי! ". כשנשאלה על כוונותיה לילדים נוספים בעתיד היא ענתה "לא היום, אבל כן, ברור!" כנראה שהעתיד יותר קרוב משתכננה! 


 

A photo posted by Mila Kunis (@kunismilax) on


צמד השחקנים, הכיר על סט הצילומים של התוכנית "שנות ה70" לפני יותר מעשור, אבל האהבה בניהם החלה לפרוח לפני ארבע שנים, אי שם בשנת 2012, כאשטון קוצ'ר היה בתהליכי פרידה מהאקסית דמי מור ומילה קוניס הרווקה הייתה בשיא הקריירה שלה. 

היו היה פעם. מילה קוניס ואשטון קוצ'ר (צילום: גטי)
היו היה פעם. מילה קוניס ואשטון קוצ'ר (צילום: גטי)