שני בצהריים, מסעדת "ג'ירף" בהרצליה פיתוח. מבזק מיוחד מבשר שפנינה רוזנבלום עושה דין לעצמה ועוזבת בלי לשלם. ליאורה, גובת חובות מדופלמת, מיד מתערבת.

רוזנבלום, חג מתן פנינה?

"אני יצאתי בלי לשלם?".


כן.

"אין דבר כזה בחיים. הבן אדם שהיה שם לא שילם? זו טעות שצריך לבדוק. אין אצלי דבר כזה בחיים. תשיגי לי את הטלפון שלהם. זה לא נשמע לי הגיוני. אולי הבן אדם היה מבולבל. ישבתי שם עם איש עסקים. יכול להיות שהוא התבלבל ממני. לא אני הייתי אמורה לשלם. הבן אדם היה אמור לשלם. אולי הוא חשב שהחשבון שולם, תודה שאת אומרת לי. לא קרה לי כזה דבר בחיים".

חמש דקות אחרי: "טוב שאמרת לי. אני מיהרתי. הנהג חיכה לי. אני הייתי בטוחה שהוא שילם, הוא היה בטוח שאני שילמתי. בכל מקרה שלחתי להם כרטיס אשראי ושילמתי. אמרתי להם 'למה לא התקשרתם? אני בן אדם שכל כך קל להשיג'. לא נורא. קרתה טעות. הכל בסדר".



>אם אתם בעניין של להתחכך בחתונות של מפורסמים, תגיעו ב–5 ביולי לקיסריה, לחתונה של גל מקל ודניאל סימס.


 

A photo posted by Gal Mekel (@galmekel) on


>לא בטוח ששמנה וסולתה של ישראל יודעים מה מתרחש לפעמים מאחורי הקלעים של המסעדה האהובה עליהם, "רפאל". קבלו את מנת השף החמה של רפי כהן: בהקלטה שהגיעה לידי ליאורה נשמע השף צועק על עובד שלו "אתה אפס, כלומניק, כלום של שום דבר, עצלן, מי יסתכל עליך בכלל? חתיכת אפס, חסר תועלת, תתחפף לי מהעיניים, עוף מכאן״.

רפי כהן, ככה מדברים?

“אם את רוצה שאגיב, תעבירי לי תלונות קונקרטיות עם שם, זמן ומקום, ואגיב באופן ענייני ועובדתי. אני לא מגיב לרכילויות אנונימיות, ואם יתפרסם משהו אנונימי אתבע אותך אישית. מישהו שלח אותך לנסות להרוס אותי ואת מנסה כבר כמה חודשים. כך ניסית בפעם הקודמת שהתקשרת להכניס מילים לפי כאילו שלחתי אוכל לבייגלה. אגיש נגדך תלונה למשטרה בזמן הקרוב. בהצלחה ואל תתקשרי אלי לעולם, אני מצפצף עלייך ועל הזבל שאת כותבת, פסולת אנוש".