שני השבוע. בעוד רוב חברי הכנסת חוגגים ב"חוות רונית" את נישואיו של היו"ר שלהם יולי אדלשטין לבת האוליגרך אירינה נבזלין, נראה אורן חזן (הח"כ היהודי היחיד שלא הוזמן) יושב בדד על הבר במסעדת "קיוטיו" בהרצליה פיתוח, שזה הכי קל"ב.

חזן, שכחו אותך בבית?

״יצאתי לאכול חמוצים יפניים״.


נעלבת?

״להפך, עמדתי במליאה ובירכתי אותו. אמרתי לו, 'לא הייתה לי הזדמנות אישית לברך אותך, אבל אני מאחל לך ולאשתך לזכות במצוות פרו ורבו ומלאו את הארץ'. מי שנעלב זה הציבור הישראלי, אני לא נעלבתי. לא יכול שאתה ח"כ ויו״ר הכנסת, ושתדבר על חברות וערכים, ואותי לא הזמנת אבל את הערבים כן. מי שקורץ לנשיאות לא יכול לשמש כמחרים הלאומי. כשאני אתחתן, אני מבטיח להזמין אותו״.

אורן חזן (צילום:פלאש 90)
אורן חזן (צילום:פלאש 90)

>כשמסביב הומה הסער הפוליטי ונדמה שגנרלים נדחקים למרכז הבמה, יצא הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי לשבועיים של טרק עם החברים למחזור הפנימייה הצבאית. שום דבר לא בוער, עם ישראל חי.

> שרת הקליטה שלכם, סופה לנדבר, עושה עלייה בקשר עם מארק, מהנדס מראשון לציון.

לנדבר, אם סופה היא רוח?

"למה נראה לך שאני מפרסמת דברים על החיים הפרטיים שלי בעיתון 'מעריב'?".

ובעיתון אחר את כן מפרסמת?

"לא".

>שלדון אדלסון הגיע ארצה ביום ראשון אחר הצהריים עם המטוס הפרטי החדש שלו כשהוא מלווה ברעייתו מירי וביותר מ־20 אנשי צוות והסביבה הקרובה. ואם השמיים ייסגרו לתנועה, הוא תמיד יוכל להמשיך לנוע עם עוד רכש חדש: בימים אלה הגיעה לנמל חיפה היאכטה החדשה והמצוחצחת של אדלסון, 100 מטר אורך, העונה לשם "מירי".

שלדון אדלסון (צילום: רויטרס)
שלדון אדלסון (צילום: רויטרס)