רומי אבולעפיה ובן גלעדי, הבן של חנה לסלאו ואביב גלעדי, מתחתנים בסוף השבוע באיביזה, לשם הגיעו אורחים שנדרשו להיצמד לדרס קוד קשוח שכלל אאוטפיט שנקבע מראש לכל יום משלושת ימי הקרנבל.

>העיתונאי אבישי בן אלי ישב בבית קפה בברלין כשלפתע צעדה דמות מוכרת לבושה בלבן. החושים העיתונאיים התחדדו, בן אלי שלף מצלמה והנציח את הח"כית מרב מיכאלי בלבן. את התמונה הוא הדביק לפייסבוק עם הפוסט הבא: "מה הסבירות שאני, הטיפוס הכי שואתי, אשב במסעדה בברלין, שזאת עיר ענקית, ותעבור לידי חברת הכנסת מרב מיכאלי לבושה בלבן (!!!!), מטיילת על פרידריך שטראסה להנאתה, מזג אוויר מושלם ובארץ שריפה אחים שריפה???!!!!! אני עדיין מחכה לראות מי ירים את הכפפה ויעשה סרט דוקומנטרי על הרכבת האחרת של קסטנר שלא הגיעה ארצה כפי שהובטח לה... עוד נקודה למחשבה".

התגובה לא איחרה לבוא. אחות של מיכאלי, קרן, הגיבה בחריפות: "יפה לעם הזה שתמיד מחפש להאשים את בניו במקום את האויבים שלו".


ח"כ מיכאלי, תחפצי להגיב על המלבושים הלבנים ועל הפוסט?

נעמה שחר, הדוברת של מיכאלי: "ח"כ מיכאלי נענתה להזמנת המכון למחקרי ביטחון לאומי להשתתף בדיאלוג אסטרטגי ישראלי־גרמני על המזה"ת, והתמונה הזו צולמה ככל הנראה בהפסקה שבה הלכה לראות מקומות שחיו בהם יהודים בברלין לפני השואה. ולגבי קסטנר, ראוי רק להזכיר שהוא מונצח ב'יד ושם' על הצלת לפחות 20 אלף יהודיות ויהודים".

>מאיה ורטהיימר, היורשת הכי ג'ינג'ית בארץ, נעתרה לבקשת חברתה, הטופ מודל קורל סימנוביץ', המסיימת בימים אלו את לימודיה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. ורטהיימר תדגמן את קולקציית הגמר של סימנוביץ' שעוצבה בהשראת בילבי, הג'ינג'ית המיתולוגית.

מאיה ורטהיימר (צילום: אור גפן)
מאיה ורטהיימר (צילום: אור גפן)

קבלו את אנה נביא, דוגמנית מתחילה בת 23 שנבחרה לפנים של רשת אופנת הלואו קוסט "יפו תל אביב".

אנה נביא (צילום: יח"צ)
אנה נביא (צילום: יח"צ)