היה היה אי שם, בארץ רחוקה וממלכה קסומה, פרינס צ'ארמינג מצא את הנסיכה הקסומה שלו... והם החליטו לחיות באושר ועושר עד עצם היום הזה? אז זהו, שזה מה שקרה (פלוס כמה סקנדלים) לפני כ-17 שנים, אז מיס ויקטוריה בקהאם (חברת להקת הבנות המצליחה ביותר בעולם, הספייס גירלז) אמרה "איי דו" לכדורגלן הצעיר, מיסטר דיוויד בקהאם (עדיין לא דוגמן תחתונים, סליחה, הבועט המפורסם בעולם וחתיך על). וככה זה נראה!


השנה היא 1999, ה-4 ביולי הוא לא רק יום העצמאות האמריקני אלא גם היום שבו בחר בקהאם להפוך את אמו של בנו הבכור (שהיה כבר בן ארבעה חודשים) ברוקלין, לאשתו החוקית, בטירה באירלנד הקסומה. כמעט שני עשורים קדימה, השניים שיתפו היום (שני) תמונות מהמאורע המרגש, שבו הם ממש לא מזכירים הפיגורות הלוהטות בנות ה-40 פלוס שהם כיום.



 

A photo posted by David Beckham (@davidbeckham) on


"אני בר מזל שהכרתי מישהי עם אותו מניע ורצונות בחיים כמוני... יצרנו ארבעה ילדים מושלמים ולא יכולתי לבקש אמא דואגת ואוהבת יותר עבורם. יום נישואים שמח, אוהב", כתב דיוויד לויקטוריה בצירוף תמונות אינסטגרם מערב הכלולות, בו שניהם לבשו שנהב כאילו נישאו באולמי בונבון. "החבר הטוב שלי, האהבה שלי. האיש הנדיב ביותר במעורר בי השראה בכל יום. יום נישואים שמח לבעל ולאבאל'ה הטוב בעולם" ענתה לו ויקי. ברצינות, הכתר המוזהב לא מביך אתכם היום?

וככה זה היום, אצל הבקהאמים: