שברון לב, בגידה או סכסוך עסיסי הם החומר שממנו עשויות פרידות, אבל בהוליווד? סמכו על הכוכבים שהסיבה לפירוק החבילה הזוגית יהיו נוצצות יותר. כלומר, מלבד במקרה של טיילור סוויפט, שנפרדה לפני שבועות ספורים מהדי ג'יי קלווין האריס, אחרי יותר משנה יחד. מתברר שאצל שני אלה הנסיבות לפיצול משונות משהו, במיוחד ששמה של ריהאנה משורבב לדרמה המוזיקלית שלהם.

על פי דיווח האתר TMZ, מקורבים לסוויפט, אחת הפופסטארז המצליחות בעולם כיום, מתעקשים שהבלונדינית לא המשיכה הלאה לבן הזוג החדשטום הידלסטון באגביות, אלא רק אחרי שהתאכזבה קשות מהדי ג'יי הסקוטי שכל כך אהבה. מספיק אהבה כדי לכתוב לו את להיט הקיץ הנוכחי שלו, זה ששרה ריהאנה. הבעיה? האריס לטענתם, זלזל בה והתייחס אליה בביטול, מה שהוביל לכך שחתכה אותו מחייה. אאוץ'.

זה נגמר בדם רע. טיילור סוויפט וקלווין האריס, בימים הטובים (אינסטגרם)
זה נגמר בדם רע. טיילור סוויפט וקלווין האריס, בימים הטובים (אינסטגרם)



אז ככה, מתברר שבלי שאיש ידע, סוויפט כתבה עבור האריס את השיר " This Is What You Came For" - הקליטה ושלחה לו את הפזמון שהפך למגה להיט בקיץ הנוכחי ברחבי הגלובוס. עם זאת כדי לא למשוך את תשומת הלב מה"אמנות", טיילור וקלווין החליטו ששמה לא יופיע בין כותבי השיר, אלא ישתמשו בשם הבמה "נילס שיוברג". עד כאן הכל טוב, כך שרי-רי היא שנבחרה לשיר את המילים לקטע הדאנס, ששוחרר באפריל והפך כמעט מיד ללהיט במצעדים ובמסיבות.

באתה תקופה, הדי ג'יי התארח בתכנית רדיו פופולרית בארצות הברית ונשאל אם יסכים לשתף פעולה עם החברה שלו, כפי שעשה עם ריהאנה. נו, סוויפט. מה הוא ענה? "אפילו לא דיברנו על זה... אני לא רואה את זה קורה בכלל". ואז, הפופסטאר התעצבנה, סליחה, זעמה על התשובה. ברצינות? כי חבריה מספרים שהיא לא רק נפגעה, אלא הרגישה שהוא מזלזל בה, משפיל אותה ולקח את שיתוף הפעולה הסודי רחוק מדי, מה שהפך למשבר ביחסים. כלומר, חיפשת סיבה לזרוק אותו.

ימים ספורים אחר כך, טיילור כבר רקדה לצדו של הידלסטון באירוע הגאלה של המטרופוליטן ונדלקה עליו. מאז השאר היסטוריה, רק שסוויפט וחבריה מרגישים שהאריס "מלכלך עליה" מאז פרסום תמונות שלה עם הבויפרנד החדש, כך שהחליטו לחשוף את האמת שתגרום לדי ג'יי להודות לה על השיר המרגש, במקום לטנף. נניח.

זה כבר האהוב החדש שלה. טיילור סוויפט וטום הידלסטון (צילום: Splashnews)
זה כבר האהוב החדש שלה. טיילור סוויפט וטום הידלסטון (צילום: Splashnews)