הפסיכולוגית ואשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של מותג הטיפות לעיניים יבשות "סיסטיין" של חברת אלקון.

ורדה רזיאל ז'קונט (צילום: שי שבירו)
ורדה רזיאל ז'קונט (צילום: שי שבירו)

> לא רק האלופה במיל' אורנה ברביבאי הציגה את מועמדותה לתפקיד מנכ״לית תיאטרון הקאמרי. גם ניצה בן צבי, שבעברה רקורד צבאי וכיום משמשת כמנכ"לית תיאטרון חיפה, פוזלת לתפקיד, והיא לא לבד - לבורסת השמות מצטרף גם משה נאור, המנהל האמנותי של אותו תיאטרון חיפה שבן צבי היא הבוסית שלו.



בן צבי, הקאמרי מבחינתך הוא הבמה המרכזית?
"מדובר בבורסת שמועות הנובעת מהעובדה שתיאטרון חיפה מצליח מאוד והצגותיו ממלאות אולמות ברחבי הארץ".


נאור, על הכביש לתל אביב?
"זה משונה, כיוון שלפי כל הפרסומים מחפשים כרגע מנהל כללי ולא מנהל אמנותי. המידע שברשותך שגוי. ואני עסוק ומרגיש מצוין בתיאטרון חיפה".

מוש בן ארי הגיע להופעה עם מארינה מקסימיליאן בלומין במסגרת אירוע פנדורה Summer Nights. כיאה למקובל וסלב־על, הוא קיבל שעון וסיפר כי לראשונה בחייו הוא יענוד שעון, ואולי זה יגרום לו להתייחס למושג "זמן".

מוש בן ארי (צילום: רפי דלויה)
מוש בן ארי (צילום: רפי דלויה)

מוש בן ארי ומרינה מקסימליאן
מוש בן ארי ומרינה מקסימליאן

שמעון שירזי וראובן לובלין כבר לא בסט פרנדס, שלא לדבר על כך שהם לא מקיימים מסיבות יחדיו. אותו שירזי מפיק פסטיבל למותג המשקפיים ריי-באן לצד יום הולדת שמונה למועדון "החתול והכלב", ובמקביל נמצא בהליכי פשיטת רגל.

> מי שחושק בהפוגה מהחום יוכל למצוא אותה בארצות הברית, שם שירה גבריאלוב מנסה לפשר בין הילרי קלינטון לדונלד טראמפ בהופעה עם נגיעות שחורות ועם צוות נגנים שאחד מהם הוא לא אחר מאשר סתיו דנקר, האח של.

שירה גבריאלוב (צילום: דניאל ז'קונט)
שירה גבריאלוב (צילום: דניאל ז'קונט)