הו לא, מה קורה עם חייה של ליידי גאגא? נדמה שהשבועות האחרונים בחייה של הפופסטאר המצליחה, שבעונת טקסי הפרסים האחרונה הצליחה לכבוש את השטיח האדום ולזכות בהערכה יצירתית, הפכו לסוג של אופרת סבון של הילבילית אמריקנית. קודם היא מוציאה רישיון נהיגה ונראית כמו נהג משאית חובב כנפי עוף, ועכשיו מתברר שהיא ובן הזוג שלה בחמש השנים האחרונות, השחקן טיילור קיני, לא רק ביטלו את האירוסים - אלא החליטו להיפרד. 


אם כל המפלצות, כפי שהיא מכנה את עצמה, פרסמה היום (רביעי) ברשת תמונה שלה עם קיני - אותו הכירה על סט צילומי הקליפ שלה לשיר "You And I" (אז עזב את בת הזוג שלו באותה תקופה, כדי לבלות עם ליידי גאגא) - לצד כיתוב כנה. "טיילור ואני תמיד האמנו שאנו נשמות תאומות. ממש כמו כל זוג, גם לנו היו עליות וירידות, כך שלקחנו הפסקה", כתבה למעריצים שכנראה תולשים שיער מראשם. 


"אנו שני אמנים שאפתנים, שמשתדלים לשמור על הקשר למרות המרחק ולוחות הזמנים המסובכים שלנו, כדי להמשיך את האהבה הפשוטה שתמיד חלקנו. תתמכו בנו, אנחנו בדיוק כמו כולם, אוהבים אחד את השנייה", המשיכה גאגא להתפייט על קיני, שהציע לה נישואים עם טבעת יהלום ענקית, ביום ה"וולנטיינז" (חג האהבה) בשנת 2015.

הכי קרוב לתמונת חתונה שתראו מהם. ליידי גאגא עם טיילור קיני (צילום: גטי)
הכי קרוב לתמונת חתונה שתראו מהם. ליידי גאגא עם טיילור קיני (צילום: גטי)
רק היא והוא. גאגא וקיני בפעילות שגרתית
רק היא והוא. גאגא וקיני בפעילות שגרתית


על פי דיווחי הצהובונים באמריקה, אחרי תקופה ארוכה שבה השחקן היה הגבר שלצדה (ואפילו הצטלם איתה לשער מגזין בעירום, רגע אחרי שלטענתם קיימו יחסי מין) - בני הזוג נפרדו מוקדם יותר החודש, זאת אחרי תקופה ארוכה יחסית שבה לא תועדו יחד. בשבוע שעבר, כשהוא ציין את יום הולדתו ה-35, ליידי גאגא תועדו בלוס אנג'לס כשהיא ללא טבעת האירוסים מנקרת העיניים שהעניק לה. עם זאת, לא ברור מי זה שעומד מאחורי ביטול האירוסים והפרידה הבלתי נמנעת. 

כבר לא. קיני וליידי גאגא עירומים על שער המגזין "V"
כבר לא. קיני וליידי גאגא עירומים על שער המגזין "V"