אחרי שליאורה חשפה כבר לפני כמה חודשים את רומן השנה בין שימי תבורי ויהודית באומן, ונתנה את האות למתקפת עכברושים בתקשורת שרכבה על הגל בלי לתת לה את הכבוד הראוי, היא שמחה להציג פרטים חדשים על הסאגה שהסעירה את המדינה. ועכשיו על הפרק: סכסוך בין אחותו של שימי, ציונה חדרי, לבין באומן, הפרכת השמועות כי באומן היא בתם של סופיה לורן ומרצ'לו מסטרויאני, הודאה בפה מלא שקארין באומן היא בתם המשותפת שלה ושל שימי.

חובקים בת משותפת. יהודית באומן ושימי תבורי (צילום: אביב חופי)
חובקים בת משותפת. יהודית באומן ושימי תבורי (צילום: אביב חופי)


יהודית, שוחחתי השבוע עם אחותו הגדולה של שימי, ציונה חדרי, והיא מאוד לא מרוצה מהשידוך של שניכם. היא סיפרה שאמרת שאת הבת של סופיה לורן והיא בעיקר נפגעה ממך שבפעם השנייה באתם אליה ואמרת לשימי ‘אולי ניקח אותה שתבשל ותנקה לנו את הבית'. היא מאוד נפגעה ומבחינתה בזה תמו היחסים ביניכם.
“בחיים לא אמרתי כזה דבר. כולם מעלילים".



את הבת של סופיה לורן?
“שמעת אותי אומרת כזה דבר? אני לא הבת שלה ולא של מרצ'לו מסטרויאני. בחיים לא יצא ממני כזה דבר. ציונה כועסת עלי מאוד בגלל הילדים, ובינינו, היא אישה בת 80. לא סופיה לורן ולא בטיח. אבא שלי נפטר בכלל. כל הסיפור עם סופיה לורן התחיל כשהיא צילמה סרט בנהריה והתחברה עם אמא שלי, שהייתה תוניסאית שדיברה איטלקית. זה הסיפור. צילמו תמונה שישבתי עליה בתור ילדה בת 9, ומפה כל הסיפור ההזוי הזה התחיל. אם הייתי הבת שלה, הייתי מיליונרית ולא חיה כמו שאני חיה, ואת מוזמנת לראות. אני לא מתלוננת אבל מצבי רחוק מלהיות מזהיר".

ואז שימי מתערב ולוקח את הטלפון: “תפסיקי להתקשר. תודה ולהתראות".

הכי מאוהבים. שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אביב חופי)
הכי מאוהבים. שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אביב חופי)

בשיחה שנערכה כמה דקות מאוחר יותר, יהודית ביקשה להבהיר לליאורה מה טיב הקשר בין תבורי לבתה קארין באומן.

אני רוצה לשמוע מפיך. קארין היא הבת של שימי?
“חד־משמעי. הילדה נולדה כשהייתי גרושה מפיטר בשנת 1991. אני רוצה להאמין בך שתכתבי את הדברים בצורה יפה. אני לא מבינה למה לשימי יש את העין עלייך. הוא נסער וזועם ואומר שהכל בגללך, הוא אומר שהכל קרה בגללך".


לא יודעת. איך היחסים בין קארין לשימי?
“פריזר טו פריזר. אין ביניהם כלום. היא מכבדת ומנומסת. אבל זה לא שפתאום היא מצאה את אבא שלה ויושבת לו על הברכיים. היא צריכה לפנות מקום להחלמה שלה. המחלה שלה לא פשוטה. האנורקסיה היא מחלה קשה שנמצאת בתוך הראש".