זה לא סוד שהכישרון עובר בגנים אצל חלק נכבד מהכוכבים הגדולים - בהוליווד אך גם בארץ. ממשפחת ג'קסון ועד למשפחת בנאי, נראה שהסטארים המוכשרים דואגים לייצר כוכבים משלהם. השבוע, עלה למסכים הסרט "משחקי חובה" בכיכובם של אמה רוברטס (אחיינית של) ודייב פרנקו (אחיו של), שצועדים בדרכם של בני משפחתם על השביל שמוביל לתהילה! קבלו את הצמדים המפתיעים, שלא ידעתם (או שכן) שהם קשורים!


ג'וליה ואמה רוברטס | אחיינית ודודה

ג'וליה ואמה רוברטס (צילום: גטי)
ג'וליה ואמה רוברטס (צילום: גטי)

תהיו בטוחים שהחיוך עבר במשפחה, אמה רוברטס היפהפייה (25) זכתה בגנים טובים, כאלו שמאוד מזכירים את דודתה בעלת החיוך הכובש ג'וליה רוברטס (48), שאין ממש צורך לפרט מי היא. הקשר בין השתיים מאוד קרוב, כך שבתור ילדה, הרבה לפני שהייתה מפורסמת, אמה הייתה נוהגת להגיע עם הדודה לימי צילום, וחלמה שיום אחד תהיה שחקנית ידועה לפחות כמו רוברטס הבוגרת. אמה הבלונדינית, ידוע ב"פתיל הקצר" שלה ואפילו בילתה בכלא מספר שעות אחרי שתקפה את בן הזוג שלה. חמודה, אם תרצי להגיע לרמה של ג'וליה את חייבת לאסוף את עצמך ולשמור על פאסון. 



יהודה לוי ורועי ניק | בני דודים מדרגה שנייה

רועי ניק ויהודה לוי (אינסטגרם)
רועי ניק ויהודה לוי (אינסטגרם)

יהודה לוי
 (37) מככב על הבמה והמסך מאז שהיה נער צעיר - ובדרך השיג הרבה כבוד והערכה בקריירת המשחק שלו. כנראה שהכישרון עובד במשפחה כי גם השחקן רועי ניק (24) שכיכב ב"אופוריה" ו"גאליס" הוא בן דוד שני של לוי. ניק, מודה שהוא שואב השראה מבן הדוד הרחוק אבל אם תשאלו אותו, הוא לא כל כך מתלהב מהקשר המשפחתי שבדרך כלל גונב לו את הפוקוס אבל מצד שני... הוא לא מפסיק לדבר עליו. 

ג'ני ומליסה מקארת'י | בנות דודות

ג'סי ומליסה מקרת'י (צילום: גטי)
ג'סי ומליסה מקרת'י (צילום: גטי)

נכון שממבט חטוף קצת קשה להאמין, אבל אם מתעמקים אפשר לעלות על הדמיון הרב בין הקומיקאית המצחיקה מליסה מקארת'י (45) - או סוקי, השפית הנצחית המתוקה מ"בנות גילמור" - לבין כוכבת הפלייבוי הבלונדינית והשחקנית הלוהטת ג'ני מקארת'י (43), אותה זכינו לראות בין היתר ב"שני גברים וחצי"- שהן בעצם בנות דודות מדרגה ראשונה. כששער מגזין Elle בכיכובה של של מליסה פורסם, היו טענות ש"כיסו אותה קצת יותר מדי". אז, ג'ני הסקסית יצאה להגנתה וקראה: "היא נראית נהדר, ואף אחד לא יגרום לבת משפחת מקארתי ללבוש משהו שהיא לא חשה איתו בנוח".




ג'יימס ודייב פרנקו | אחים

ג'יימס ודייב פרנקו עם אמם (צילום: רויטרס)
ג'יימס ודייב פרנקו עם אמם (צילום: רויטרס)

הם שני גברים חתיכים עם שם משפחה זהה - ואין שום ספק שהם אחים! ג'יימס פרנקו כמעט נושק לארבעים, אבל יש לו ברזומה כל כך הרבה הצלחות כמו הופעתו בסרטים "ספיידרמן" ו"כוכב הקופים", לצד קריירת הבימוי והכתיבה שלו. דייב פרנקו (31), אחיו הקטן, אמנם לא צעיר בהרבה, אך עדיין מנסה את מזלו בסרטים כמו "ג'אמפ סטריט 21" ככוכב מתחיל. אחרי צאת הסרט "שכנים", דייב שיחק לצד זאק אפרון והיו שמועות על רומן בין השניים - ג'יימס קפץ על ההזדמנות לצחוק על אחיו על הידיעה השקרית, ופרסם ברשתות החברתיות " אפרון ואח שלי, יוצאים! מזל טוב בנים, אני כל כך שמח בשבילכם!!".


מרי קייט, אשלי ואליזבת אולסן | אחיות

מרי קייט, אשלי ואליזבת אולסן (צילום: גטי)
מרי קייט, אשלי ואליזבת אולסן (צילום: גטי)

בשנות ה-90, מרי קייט ואשלי אולסן (30) היו הדבר הכי מתוק וחמוד בטלוויזיה, תאומות זהות ששיחקו בסדרה "צער גידול בנות". הקריירה שלהן המריאה תוך כדי שהן גדלות והן בילו את שנות ההתבגרות שלהן בצילומי סרטים וסדרות. עם השנים, בחרו להיעלם מהמרקע ואחותן הקטנה, שחיה בצל הצלחתן החליטה לנסות את מזלה בשואו ביזנס והחלה להצליח בזכות עצמה. אליזבת אולסון (27) הייתה מועמדת לפרסים על המותחן "מרתה מרסי מיי מרלין" וכיכבה בסרטי גיבורי העל "הנוקמים: עידן האולטרון", ו"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". לטענתה, אחיותיה הגדולות לא עזרו לה להתפרסם, "הן יכלו להפעיל קשרים בשבילי, אבל אף פעם לא הייתי צריכה".

קייט ואוליבר הדסון | אחים

קייט ואוליבר האדסון (צילום: גטי)
קייט ואוליבר האדסון (צילום: גטי)

משפחת הדסון רוויה בכוכבים. גולדי הון, הביג מאמא של המשפחה היא שחקנית, במאית וכיום בעיקר מפיקה. היא נישאה לביל האדסון ולמרות שהקשר היה קצרצר, הביאו לעולם שני ילדים מוצלחים. האחת, קייט הדסון (37) השחקנית המפורסמת שבין היתר שיחקה ב"איך להיפטר מבחור ב-10 ימים", "ארוס בהשאלה" ועוד. השני הוא אחיה, אוליבר הדסון (39) שחקן מוכר אף הוא שהשתתף בסדרות "נאשוויל" ו"מלכות הצעקה". אחרי שאביהם נטש אותם, בן הזוג הבא של הון - קורט ראסל - לקח את תפקיד אב המשפחה וגידל את האחים. באחד מימי האב, פרסם אוליבר תמונה וכתב "יום נטישה שמח". ביל הדסון לא נשאר חייב ואמר בראיון שהוא לא מחשיב את קייט ואוליבר כילדיו, והיה רוצה שהם יפסיקו להשתמש בשם המשפחה שלו.

מוני ומיכאל מושונוב | אבא ובן


מוני מושונוב (64) הוא שחקן ובדרן מוערך ונמצא כבר שנים רבות בתעשייה המקומית. עם זאת, לפני כעשור גם בנו מיכאל מושונוב (30) עשה את הפריצה הגדולה שלו לברנז'ה, כשבשנת 2005 הצטרף לצוות המנחים של "אקזיט" ומאז, כיכב על הבמה כחלק מהצמד כהן@מושון בסדרות ובסרטים. הדמיון בינם גדול, וגם שם המשפחה מזכיר את הקשר, אך בסופו של דבר כל אחד מצא את הנישה שלו בעולם הבידור הישראלי. "לא הרגשתי בצל של אבא שלי, כאילו הוא איום, שהוא לוקח לי משהו או שאני לוקח לו", סיפר פעם מושונוב הצעיר.

מלאני גריפית' ודקוטה ג'ונסון | אמא ובת

מלאני גריפית' ודקוטה ג'ונסון (צילום: גטי)
מלאני גריפית' ודקוטה ג'ונסון (צילום: גטי)

כשיש לך אמא שחקנית מצליחה כמו מלאני גריפית' (58), שזכתה בפרס גלובוס הזהב, אבא שלך הוא דון ג'ונסון (66) שחקן טלוויזיה וקולנוע ואביך החורג (לשעבר) הוא אנטוניו בנדרס - לא מפליא שגם דקוטה ג'ונסון (26) נדבקה בחיידק הבמה. ג'ונסון עברה מספר תפקידים בעולם הקולנוע עד שכבשה את העולם כאשר קיבלה את התפקיד הראשי בטרילוגיית "50 גוונים של אפור". למרות שלא היו חסרות לה שערוריות משל עצמה במהלך חייה, גריפית' אמרה במהלך ראיון על השטיח האדום בבכורת הלהיט האירוטי, שהיא לא מתכוונת לראות את הסרט, בטענה שהיא יודעת שהבת שלה מוכשרת והיא לא צריכה לראות את מעלליה בשביל להוכיח את זה.

אלי ורן דנקר | אבא ובן

 

A photo posted by Ran danker (@r_danker) on


אלי דנקר (67) היה שחקן מפורסם מאוד בארץ בשנות ה-80 והופיע גם על הבמה, בטלוויזיה ובקולנוע. אז, היגר למשך תקופה לארצות הברית וזכה לשחק בסדרות וסרטים אמריקאים כמו CSI, זהות בדויה, המפענחת ועוד. בינתיים, בנו, רן דנקר (32, במקור חליל דנקר) התחיל להתפרסם בקצב מסחרר (בעיקר בזכות התפקיד ב"השיר שלנו" והרומן עם אחת, נינט), ובגדול - הפך להרבה יותר מוכר ומפורסם ממנו. למרות הכל, רן עדיין שומע לעצות של אבא שלו וחשוב לו לשמןע את דעתו. "כשהוא בא לראות אותי בהצגה זה ואו מבחינתי. מפרק אותי. מאוד חשובה לי דעתו".


מיה דגן יעל גולדמן | גיסות

 

A photo posted by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on


שתי האושיות מבלות יחד כבר כמה שנים בחגים. למה? כי הן גיסות! השחקנית מיה דגן נשואה לאיש חיי הלילה ערן פפר, שהוא אח של השחקן אורי פפר - בעלה של הדוגמנית והמגישה יעל גולדמן. השתיים, נעשו חברות טובות, כשכל אחת מהן מפתחת קריירה מצליחה משל עצמה. הן הריוניות יחד, מבלות יחד בהשקות בזמנן הפנוי ואפילו זכו להגיש פעם תוכנית בוקר ברדיו יחד.