אם מכאן ייוולד קאמבק, ליאורה תאמין שהכל יכול לקרות. אחרי שהשחירה את פניו ברבים, אחרי שנטשה אותו לטובת שאול צירלין (הזמר בעל הלהיט הבודד "כפית סוכר"), אחרי שהוא נראה עם עשרות נשים (מאיריס תשבי ועד נרי לבנה ודליה אדמוני), נראו ביום שני האחרון דן ומירי שילון צועדים אל השקיעה בנמל תל אביב. הם התיישבו במסעדת "בני הדייג" - הוא בברמודה הנצחית, היא בלוק נטורל של שיער שיבה.

מירי, חזרת למעגל של דן?
"אנחנו בסוג של חברות מצוינת כמו תמיד".


אז אין קאמבק?
"ממש לא. אנחנו הרבה יחד".



את עוד עם שאול צירלין?
"נראה לך? אני לא בעניין של קאמבק. בשביל להתקמבק אנחנו הולכים רק קדימה".

> מי שפנטזה על המולטי־מיליונר איל ולדמן, שעדיין מצוי במלחמת עולם משפטית מתוקשרת עם האקסית שלומית פן, תתאכזב לגלות שבחודש האחרון מתהדר ולדמן בז'אן בן אהרון, גרושה כבת 30 ואם לשניים, מאור עקיבא, שמציגה את עצמה כבעלת חברת החזקות שבה הייתה שותפה עם בן הזוג הקודם שלה, יניב ממן. ז'אן היא גם הפרזנטורית של ענבי טלי. בשבוע שעבר, במסיבת מקובלים סגורה בבריכה של הילה ורני רהב, הם השיקו את סיפור אהבתם, ביום הולדת משותף לאייל ולאחיו התאום עופר, שחגגו 56. אגב, אמה של ז'אן, ויקטוריה, היא צוציקית, בת 51 בלבד.

איל ולדמן וז'אן בן אהרון (צילום: אביב חופי)
איל ולדמן וז'אן בן אהרון (צילום: אביב חופי)

> אחרי עשרות דייטים על רקע השקיעה במקום החביב עליהם, "גזיבו" בחוף הים בהרצליה, החליטו מודי רוזן וליאורה גולדברג (לא שטרן, אקוקה), לחזור למשעמם אך המוכר והמנחם - ואיחדו כוחות מחדש.

מזל טוב, ליאורה. חיה את החלום?
"מצטערת, אבל אני לא מדברת על החיים האישיים שלי״.


בכל מקרה, אני שמחה שהתקמבקתם.
״תודה״.

> חן טולדנו, שסיימה את דרכה ב"המירוץ למיליון" לפני שבוע, יצאה לשופינג בסניף רשת ml - אופנה במידות גדולות, בקניון מלחה וסיפרה: "המשקל שלנו לא היווה בעיה והתמודדנו עם הכל! היינו פייטריות!".

חן טולדנו (צילום: ארנון בוסאני)
חן טולדנו (צילום: ארנון בוסאני)