כשהכרתם את טורי ספלינג, או כפי שכולם כנראה זוכרים אותה - דונה מרטין, כוכבת "בוורלי הילס, 90210" היתה צעירה ויפה בשיא תקופת ההוללות שלה. אבל בימים אלה, כשהיא בת 43 ואמא לארבעה ילדים נראה שספלינג שוכחת שהיא כבר לא נערת המסיבות שפעם הייתה. אז זהו, שמתברר שטורי זכתה בתפקיד אורח בתכנית חדשה, על על פאב מקומי צבעוני במיוחד... ונראה שהיא ממש נכנסת לזהץ. כולל אדי אלכוהול באוויר!

בסוף השבוע האחרון, דיירת שכונת הפאר תועדה כשהיא מחוקה לגמרי כשהיא יצאה ממועדון ה"אבי" בלוס אנג'לס, שם היא צולמה לסצנה בריאליטי חדשעל הבר הגאה הכי חם בעיר. התוצאה? מביכה.



תזכרו את הליפסטיק...כי בקרוב הוא ייראה קצת אחרת..(צילום: splash news)
תזכרו את הליפסטיק...כי בקרוב הוא ייראה קצת אחרת..(צילום: splash news)


נכון, לפני שהיא יצאה מהבית, ספלינג התארגנה על בייביסיטר לילדים, וככל הנראה השקיעה שעות ארוכות על עיצוב שיער ואיפור, פלוס שמלה מחמיאה. התמונות שלה כשהיא נכנסת לבר בהחלט עושות חסד לכוכבת, שאמנם עברה המון ניתוחים פלסטיים אבל נראית (יחסית) טוב בהתחשב במקבילות מנוחות בגילה. עם זאת, לצערה של טורי, צלמי הפפראצי חיכו לה מחוץ למקום גם כשיצאה. יציאה... מביכה!

תראו איך השקעתי! טורי ספלינג (צילום: splash news)
תראו איך השקעתי! טורי ספלינג (צילום: splash news)

 

A photo posted by Christie Carr (@christie.27) on


 

A photo posted by Kenny Day (@eaglekenday) on


כשהיא מחויכת ושיכורה משהו, כלומר בקושי מצליחה לעמוד על הרגליים ונתמכת על ידי חבר, טורי עשתה צעדיה לרכב כדי לחזור לביתה. לא ברור מי זכה לנשיקה לוהטת מהשחקנית - אבל נראה שמשהו רע עבר על האודם שלה, שנמרח על חצי מהפנים המפורסמות שלה. מזל שלא כמו מיס מרטין, ספלינג כבר בגיל שבו מותר לצרוך אלכוהול.

 

A photo posted by Julian (@northhollywoodjules) on



להזכירכם, היא לא הייתה כזו שיכורה מוצלחת גם על המסך בתור דונה מרטין
: