זמר הארנ'בי האמריקאי אר. קלי, מי שהיה כוכב ענק בעיקר בסוף שנות ה-90, הואשם על ידי הקהל במהלך רוב הקריירה שלו בסוג-של-פדופיליה, כיוון שנהג לבלות עם בנות שצעירות ממנו ביותר מדי שנים ואפילו נחשד בעבר בצילום "פורנוגרפית ילדים". כעת, כמה שנים אחרי השערוריות, הזמר בן ה-50 מנהל על פי הדיווחים רומן חדש מסעיר - והפעם עם דוגמנית בת 19, שקטנה ממנו ביותר מ-30 שנה.

במהלך סוף השבוע, קלי והדוגמנית אלה קלהון נצפו במועדון יחד באטלנטה שבארצות הברית. מעבר לעובדה שתועדו במהלך הבילוי המשותף, קלהון שעוד נמצאת בשנות העשרה לחייה שיתפה תמונות שלהם יחד ברשתות החברתיות - ולמעשה נתנה תוקף להשערות שהם אכן יחד. לזה התכוונת בלהיט ששרת עם ליידי גאגא, מיסטר קלי?





הקהל האמריקאי שאוהב להביע דעה ברשתות החברתיות, לא עובר על הדיווח בשתיקה וכבר נהנה להתבדח על הזוג החדש ברשתו החברתיות. "האלבומים של אר. קלי יותר מבוגרים מהחברה שלו", כתב אחד הגולשים, בעוד שאחר ציין כי " אר. קלי בן ה-49 יוצא עם בן 19. היא מבוגרת ב-5 שנים מרוב הבחורות שהוא יצא איתן, אז היא כבר נחשבת קוגרית". חה.

חיבתו הניכרת של קלי לנשים צעירות לא חדשה, ולמרות שזה מעולם לא אושר רשמית, הצהובונים טוענים שבשנת 1994 הוא נישא לזמרת אליה - שנהרגה בתאונת מטוס קטלנית ומדוברת - כאשר היא היתה בת 15 בלבד והוא היה כבר בן 27. בשנת 2002,  דלף סרטון בו קלי נראה מקיים יחסי מין עם קטינה. כל החברה החדשה בגיל חוקי בהחלט, עשה מה שתרצה עם הגוף שלך, אר.