לכל המפורסמים יש שלדים בארון, נכון? חלקם בעלי עבר שערורייתי, אחרים הם התגשמות של "סיפור סינדרלה", חלק מהם חיו חיים משעממים למדי עד שהחליטו לגעת בתהילה -  ויש כאלה שהגיעו להיות מפורסמים ממש במקרה. אבל מה, היום כשהם זוהרים מכותרות הצהובונים, הכוכבים הגדולים צריכים להתאמץ ולהזיע כדי שלמר על מעמדם.

שימו לב, יש כאלה שהזיעו גם פעם: משחקנים ועד זמרים, כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בשואו-ביז מגיעים בילט אין עם רקע אתלטי, כך שאם לא היו מחליטים לשנות כיון ולפתוח בקריירה חדשה, אולי היינו רואים אותם בתחרויות אולימפיות או תחרויות לאומיות ספורטיביות. לרגל אולימפיאדת ריו 2016, למי מהסלבס הייתם נותנים מדליה?

בראד פיט | האתלט המגוון


בראד פיט (צילום: גטי)
בראד פיט (צילום: גטי)

השחקן המוערך, ההוא שהולך לישון כל לילה עם אנג'לינה ג'ולי, אמנם משחק על המסך הגדול והקטן כבר מגיל 25. מה שלא כולם יודעים הוא שבשנים שקדמו לקריירת המשחק שלו, בראד פיט היה אתלט מוצלח. בשנות התיכון והמכללה שלו, פיט שיחק טניס, כיכב על מגרשי הגולף ואפילו היה שחיין מצטיין. בהחלט מסביר מאיפה קיבל את הגוף המסוקס.

טום קרוז | המתאבק הקשוח

טום קרוז (צילום: גטי)
טום קרוז (צילום: גטי)

פציעה בברך היא הסיבה שבגללה טום קרוז הגיע לאיפה שהוא היום. קרוז היה חלק מנבחרת ההיאבקות של התיכון, ואיפלו תוכנן עבורו עתיד גדול - אך במהלך אחד הקרבות המגה סטאר נפצע, והוא התחיל להתעניין בקריירה דרמטית יותר. אודישן להפקת מחזמר בתיכון היה זה שפתח לו את העולם כשחקן, וכך בסופו של דבר, ההוא מ"משימה בלתי אפשרית" הגיע למועמדות לשלושה פרסי אוסק, וזכייה בשלושה פרסי גלובוס הזהב.

אבריל לאבין | הוקי קרח

אבריל לוין (צילום: גטי)
אבריל לוין (צילום: גטי)

רגע אחרי שהתחילה לעשות את צעדיה הראשונים כבייבי, הזמרת אבריל לאבין החלה לשחק הוקי קרח, כך שבגיל 10 כבר שיחקה בנבחרת בנים בעיירה הקטנה בה נולדה בקנדה. בגיל 18 היא פצחה בקריירת השירה שלה, וכעת  אחרי שגיליתם המידע החדש שווה לבחון שוב את הלהיט "Skater Boy", שאולי בכלל מדובר על בחור שלובש אביזרי מגן ומסיכה להוקי ולאו דווקא סקייטבורד.

ארנולד שוורצנגר | השרירן המאיים

ארנולד שוורצנגר (צילום: גטי)
ארנולד שוורצנגר (צילום: גטי)

טוב, ברור שאפשר לשער לפי הפיגורה של מושל קליפורניה לשעבר ארנולד שוורצנגר, שהיה לו עבר בתחום הספורט. שוורצנגר קיבל את התהילה שלו לראשונה כבודי-בילדר (מפתח גוף), שזכה ארבע פעמים בתורר "מר יוניברס" ועוד שבע פעמים בתור "מר אולימפיה". המחסל, פרץ לראשונה למסכים בהוליווד בתור הרקולס בשנת 1970 ומאז, כיכב באינספור סרטים, פיתח קריירה פוליטית וכיום, כשהוא בן 70 הוא חוזר לאקרנים.

טינה פיי | צחוקים בטניס

טינה פיי (צילום: גטי)
טינה פיי (צילום: גטי)

כותבת, שחקנית, קומיקאית, מפיקה וזוכת פרס האמי, טינה פיי הייתה שחקנית טניס מצליחה בפנסילבניה - הרבה לפני שהחלה את לימודי הדרמה באוניברסיטת וירג'יניה. עם זאת, הפרסום הגיעה רק כשהתחילה לככב על המסך.

קייטלין ג'נר | אתלט עשר

ברוס ג'נר (צילום: גטי)
ברוס ג'נר (צילום: גטי)

קייטלין ג'נר כיום (צילום: גטי)
קייטלין ג'נר כיום (צילום: גטי)

עוד בימיה הצעירים בתור גבר, ברוס ג'נר היה אתלט אמריקאי שהתמקצע בקרב עשר, תחרות הכוללת ריצת של מאה מטרים, קפיצה לרוחק, הדיפת כדור ברזל קפיצה לגובה וריצת 400 מטר. במשחקים האולימפיים בשנת 1976 הוא שיפר את השיא האישי שלו ואפילו זכה במדליית זהב. לאחר האולימפיאדה ג'נר פרש, ומאז הופיע על המסכים בתכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" כחלק מהמשפחה המפורסמת בעולם ועבר תהליך הגדרה מחדש - לאישה בשם קייטלין.

דנזל וושינגטון | הכדורסלן הפורש

דנזל וושינגטון (צילוםף גטי)
דנזל וושינגטון (צילוםף גטי)

לפני שקיבל תהילת עולם והיה לשחקן השחור הראשון שזכה בשני פרסי אוסקר, דנזל וושינגטון שיחק כדורסל בקבוצת נוער במשך שתי עונות. הוא אמנם לא הגיע לליגת ה-NBA, אבל המאמן שלו לשעבר זכה לאמן במשך תשע עונות בליגה הנחשקת, בארבע קבוצות שונות.


אד אוניל | כוכב פוטבול

אד אוניל (צילום: גטי)
אד אוניל (צילום: גטי)

אל באנדי, שכיכב על המסך במשך כמעט 25 שנים כשהסדרה המפורסמת ביותר שלו היא "נישואים פלוס", היה כוכב פוטבול מצליח שאפילו קיבל מלגה מלאה בכדי לשחק באוניברסיטת אוהיו. כשסיים ללמוד, רדף אחרי החלום להצטרף לנבחרת מקצועית, אבל בסוף פרש בשלב מחנה האימונים ובמקום מצא את עצמו פוצח בקריירת משחק מצליחה.

אמה ווטסון | קווידיץ' או הוקי

אמה ווטסון (צילום: גטי)
אמה ווטסון (צילום: גטי)

הילדה הנצחית שגילמה את הרמיוני בסדרת סרטי "הארי פוטר" תמיד אהבה ספורט, ולמרות שגדלה להיות מפורסמת אל מול המצלמות, היא לא נטשה את הזיקה שלה לספורט. כשהחלה ללמוד באוניברסיטת "בראון" היוקרתית היא הצטרפה לנבחרת ההוקי, ולפי השמועות אפילו הייתה די טובה בזמ.

בוב מארלי | חולה על כדורגל

בוב מארלי (צילום: גטי)
בוב מארלי (צילום: גטי)

זמר הרגאיי המפורסם בעולם חבק אהבה נוספת מלבד מוזיקה - לכדורגל. בגלל שהוא גדל בשכונת עוני, לא הייתה לו את ההזדמנות לשחק בליגה המקצועית של בית הספר, אבל הוא כן שיחק עם החבר'ה ותפקד על תקן חברו טוב של שחקן הכדורגל המפורסם של אותם זמנים - אלן קול. קול והמאמן שלו, האמינו שמארלי יוכל לפתח קריירה מצליחה בתור שחקן מקצועי, אבל הוא סירב להצעה והעדיף להתמקד במוזיקה.