איתי תורג'מן אמור בימים אלה לסגור את הלוקיישן לטובת שעות שירות לתועלת הציבור. נכון שאתם נורא במתח?


הכוכב, שנתפס נוהג בשכרות בדצמבר האחרון, שבגופו כמות אלכוהול פי שלושה מהמותרת נידן בבית המשפט לתעבורה בתל אביב ועליו לרצות על פי הסדר הטיעון 300 שעות עבודות שירות, קנס כספי ושלוש שנות מאסר על תנאי, במידה וינהג שוב בגילופין.

 

A photo posted by Itay Turgeman (@itayturgeman) on


> אשת העסקים והפילנתרופית רעיה שטראוס בן דרור קיבלה בימים אלו מנשיא המדינה ראובן ריבלין את אות הנשיא על פועלה למען החינוך, הבריאות ויצירת שותפות בחברה הישראלית. בשנים האחרונות ממקדת שטראוס בן דרור את פעילותה בגליל המערבי.
זלמן שושי (צילום: נאור רהב)
זלמן שושי (צילום: נאור רהב)


> יום שלישי, אזכרה לזלמן שושי וינדר. האחיות החורגות של המנוח, שלא ראו אותו מעולם, שילמו על המצבה והסבירו שמדובר במצווה. את הקדיש אמר החבר סנ"צ אפרים ארליך, “קרמשניט". בינתיים פנתה חברת חלמיש למשטרת תל אביב וביקשה לקבל לחזקתה את דירת החדר ברחוב הירקון 61, שבה התגורר המנוח ב–30 השנים האחרונות, וכך נוצרה בעיה חדשה: מה לעשות במיטלטליו של המנוח? המשטרה תפנה כנראה לבית המשפט שיחליט שאין דורשים או יורשים. כך, הכסף שנמצא בדירה והכסף שנמצא בחשבון הבנק ייתרם לנזקקים, כמו גם המיטה המתכווננת בשווי של כ–15 אלף שקל שקיבל מהביטוח הלאומי.

> השף גולן גורפינקל, שהתפרסם בעקבות המאבק על חייה של בתו היחידה מאי שחלתה בסרטן (והשותף של דושי לייטרסדורף), קבע בשבוע שעבר מזוזה משותפת עם בת הזוג שרון ויינשטיין, ישראלית ייבוא אישי מניו יורק.
גולן גורפינקל (צילום: עודד קרני)
גולן גורפינקל (צילום: עודד קרני)


> הנשיא לשעבר משה קצב, שקיבל בראש מוועדת השחרורים, עוד לא יודע מה מחכה לו ברדיו: שיר חדש שנקרא “פרשת קצב" ועוסק ב"נשיא מדינה בכתום", מאת היוצר “אמיר טי". הנה הבית הראשון: “רק אמש חלמתי חלום, נשיא מדינה בכתום, אישה, גופה בכחול, דמעה שנספגת בחול". דסק הרוק של ליאורה גילה די בנקל שאמיר טי הוא אמיר טיטנוביץ', עו"ד מתחום לשון הרע שבעבר אף איים על ליאורה בתביעה וייצג את חמשת הלוחמים שתבעו את מוחמד בכרי על “ג'נין ג'נין".

אמיר, מיסטר טי?
“אכן, עלית עלי. תיהני".

ליאור קצב, האח. שמעת את השיר?
“תחסכי ממני".

כבר שלחתי לך את היו־טיוב.
“אני לא שומע מוזיקה בין ראש חודש אב לתשעה באב".