לפני שבוע פתחה המעושרת בדימוס דליה ארזי קבוצת וואטסאפ בשם ״גאולה״, שעוסקת בעיקר בפעילותו של הרב ניר בן ארצי. כן, אותו בן ארצי שבטח מוכר לכם כמי שמוגדר על ידי מאמיניו כקבליסט וטוען ליכולות על-טבעיות ויש גם כאלה שטוענים שהוא הכריז על עצמו כמשיח. ויש גם פרשה גדולה הקשורה בשמו: היעלמותו למשך שלוש שנים מהציבור בטענה שנחטף על ידי שותפיו לעמותה. החטיפה והעלילה הסבוכה שימשה השראה לסרט הישראלי “פלאות" בכיכובו של אדיר מילר.


ארזי, מאוד הופתעתי מהדרך שאת עושה. סוג של חזרה בתשובה. מאושרת?
״עדיין לא חזרתי בתשובה, אני שומרת שבת. את רוצה ראיון שקשור ברב?״.


בך ובעקיפין ברב.
״אני צריכה את אישורו״.



האייטם הוא עלייך.
״רגע, אשאל. כן, אבל תלוי באיזה רוח האייטם״.

דליה ארזי (צילום: יח"צ)
דליה ארזי (צילום: יח"צ)


הקמת קבוצת תמיכה פומבית ברב. קבוצת וואטסאפ של מאות אנשים זו קבוצת תמיכה, לא? עברת תהליך מאז שהשתתפת בריאליטי מוחצן.
״זו קבוצה לאחדות וגאולה. המצב במדינה גרוע. אנשים בכלל לא יודעים שאנחנו בעיצומו של תהליך גאולה. בריאליטי בכלל לא הציגו אותי כפי שאני. אולי הקצינו את מה שאני לא. תמיד הייתי קרובה ומאמינה".


דליה, את ממש מיסיונרית.
״אני מאוד שמחה שנחשפתי לרב ניר בן ארצי. דרכו הבנתי שאנחנו בשלבי גאולה מתקדמים ושיהיה לנו רק טוב בארץ. רק חשוב שנתאחד. הסוד לגאולה הוא הביחד והאמונה שהכל מלמעלה״.


אפי ז״ל היה אוהב את זה? מה דעתך?
״שאלה טובה. התשובה היא שאפי אהב אותי כי תמיד עשיתי את מה שאני מרגישה בלב ולא את מה שציפו ממני".


דליה, עוד משהו להוסיף?
״כן. אגב, הרב ניר בן ארצי להבנתי ולעניות דעתי, הוא המשיח! אני יודעת שזה נשמע הזוי, אבל לאחר מעקב אחר תכניו בשנה האחרונה ולמידה מדוקדקת של תכניו לאורך השנים, הרב ניר בן ארצי אינו מנבא, הוא גוזר ובורא עולם מבצע. לכן כל כך חשוב לי ליידע את עם ישראל שיש משיח פועל ועובד עם בורא עולם ושאין מה לדאוג. למרות שעדיין הוא לא התגלה בפרהסיה, זו הרגשתי וזו הסיבה העיקרית לכך שאני התחברתי באופן עצמאי לחלוטין לשתף את תכניו ולעזור באחדות ובגאולת עם ישראל".