מי ידע שאם ג'סטין ביבר מאיים... ג'סטין ביבר מבצע! אתמול (שני) קראתם ב-TMI שאליל הבנות הקנדי איים לחסום את פרופיל האינסטגרם האישי שלו, שאחריו עקבו 77.8 מיליון מעריצות (טוב, ומעריצים), ולהפוך אותו לפרטי. זאת אחרי שהתגובות לתמונות שפרסם לאחרונה ברשת, היו לטענתו "מלאות שנאה" כלפי הבחורה החדשה בחייו, סופיה ריצ'י. נחשו מה? היום לביבר אין יותר אינסטגרם. 



זה לא חדש שהזמיר בן ה-22 משתגע על המעריצים מדי פעם בפעם, אך היום (שלישי, שעון ישראל) ממש לפני שעות בודדות, ביבר לקח צעד אחד קדימה והחליט שלמה לשתף בכל הטוב הזה את מי שלא מגיע לו - ומחק את החשבון שלו ברשת החברתית לגמרי. תחילה, הכוכב שינה את הפרופיל ל"פרטי" כפי שאיים, כך שרק בעלי הרשאה יכלו לצפות ולהגיב לצילומים. עם זאת, הפופסטאר ככל הנראה התחרט, החזיר אותו למצב "ציבורי", וכמה רגעים לאחר מכן מחק אותו לחלוטין. לא סגור על עצמו.

אין אינסטוש! הפרופיל של ג'סטין ביבר מחוק
אין אינסטוש! הפרופיל של ג'סטין ביבר מחוק


אם ביבר היה משאיר את החשבון במצב "פרטי", יכול היה לשמר את כל מיליוני העוקבים שלו, כולל הקליפים והצילומים שכבר פרסם. עם זאת כעת כשמחק את הפרופיל, לא יהיה זכר או תיעוד לכל מה שפרסם בעבר. למרות שהוא צעיר, מגניב, לוהט ושולט ברשתות החברתיות, הפופסטאר כנראה לא ידע שכדי לפתור את כאב הראש המיותר ולמנוע כאב הלב בקרב המעריצות, הוא פשוט יכול היה לבטל את האופציה לכתוב תגובות באינסטוש (כפי שעשתה למשל קיילי ג'נר). מטופש, אבל היי, מאוחר מדי לומר לו "סורי".

תמונה אחרונה? ביבר עם סופיה ריצ'י (צילום מסך)
תמונה אחרונה? ביבר עם סופיה ריצ'י (צילום מסך)


מעניין מה יהיה לאקסית המיתולוגית שלו, סלינה גומז, לומר על המוב. זאת, אחרי שהביעה את דעתה לגבי האיום שלו להפוך את חשבונו לפרטי וכתבה לו בתגובה "אם אתה לא מצליח להסתדר עם השנאה אז תפסיק לפרסם תמונות של החברה שלך... אל תכעס על המעריצים שלך, הם אוהבים אותך". טוב, אין לך יותר למה להגיב, גומז. 

היכן עוד נראה כאלה? ביבר בתיעוד היסטורי באינסטגרם (צילום מסך)
היכן עוד נראה כאלה? ביבר בתיעוד היסטורי באינסטגרם (צילום מסך)