השבוע, אחרי מאבק איתנים שנחשף לראשונה אצל ליאורה ואחר כך מילא את יתר מדורי הרכילות, חתמו טלי ואייל ברקוביץ' על הסכם הגירושים שלהם. הפרטים חסויים והמפגש הבא של הזוג הנפרד יתקיים על מדרגות הרבנות ברחוב יל"ג בחיפה.

בינתיים אייל ואהובתו שני פסו עזבו את דירתם המשותפת בפרויקט “טריו" היוקרתי בשכונת דניה בעיר הכרמל, ועברו להתגורר בביתה של פסו - גם הוא בדניה. טלי ברקוביץ' סירבה להגיב.

בימים שעוד היו מאושרים...אחד עם השני. אייל וטלי ברקוביץ' (צילום: בייגל)
בימים שעוד היו מאושרים...אחד עם השני. אייל וטלי ברקוביץ' (צילום: בייגל)



> תכירו את מיכל אבהר, בת הזקונים למשפחת מקסימוב, אחותם הצעירה של עופר ושל אתי אלון, שחמקה מהרדאר התקשורתי במשך כל השנים. מיכל, שסיגלה לעצמה אורח חיים חרדי, הייתה נשואה לטל אבהר ואף על פי שהשניים נהנו מהכסף של אתי, הם זכו לחסינות תקשורתית. כמו כל המשפחה, גם מיכל נשארה להתגורר בחולון. לפי גזר הדין של אלון, היא לקחה לעצמה סכום של 400 אלף שקל שאותו חילקה בנדיבותה גם לגיסתה לשעבר יפה, וגם לטל אבהר, הבעל לשעבר של מיכל.


מיכל אבהר, שלום, אני משתתפת בצערך על מות אמך.
“תודה מאמי. מי את?״.


ליאורה מ"מעריב". אני כותבת עלייך, בתור בת המשפחה שלא נחשפה. איך את מסבירה את זה שלא יצאת לאור? לא הגעת למשפטים? לבקר את אחייך בכלא?
״אני לא מתראיינת״.


בגזר הדין מצוין שגם בעלך טל נהנה מהכספים שגנבה אתי.
״אני לא מתראיינת. תדברי עם נואל, האחיינית שלי, היא מנהלת את כל העניינים שקשורים לפרשה״.


הבנתי שגם את התגרשת, זה משפחתי אצלכם?
״אני לא מגיבה. תודה״.

> שר הביטחון לשעבר, משה ארנס, קיבל ביום שני השבוע, בכנס של “אם תרצו" אות על תרומתו הייחודית לחברה ולמדינה.

> הרב הראשי לשעבר יונה מצגר, שרכושו עוקל על ידי המדינה, קיבל לאחרונה סיוע מיו"ר “הגינות משפטית", הרב והקולגה אבי זרקי, וחלק מהדירות שעוקלו לו הושבו בחזרה. זרקי: “הרב מצגר הואשם בשוחד בסדר גודל של כ־10 מיליון שקל, אבל עיקלו לו דירות בשווי 20 מיליון שקל. לכן הגיע לו החזר מיידי של חצי. משהוגשה הבקשה לבית המשפט, לאור הנחייתי, אישר בית המשפט להשיב לו את מחצית מרכושו, למרות התנגדות הפרקליטות".

השם ישמור. יונה מצגר (צילום: פלאש 90)
השם ישמור. יונה מצגר (צילום: פלאש 90)