סביר להניח שעבורכם חג האהבה, ט"ו באב, הוא יום שמוקדש לאנשים אותם אתם אוהבים. אבל מה עם אהבה מסוג אחר לגמרי, למשל, זו של כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בעולם לשלל תחביבים שונים ומשונים, הרגלים מוזרים או פטישים מרגשים?

לכבוד יום הלבבות, מערכת TMI לא צריכה לספר לכם שהמון כוכבים גדולים בהוליווד קצת משוגעים. כך שאם יש להם מספיק כסף כדי לקנות כל מה שרק יחפצו, או שהם משועממים מרוב השפע, המפורסמים מצאו תחליף - חיבה עזה לכמה מההרגלים המגעילים ביותר שרק תוכלו לחלום עליהם. הנה כמה מהם.  


ליידי גאגא | בדרכו של קספר


בשיחה עם המראיין לארי קינג, סיפרה ליידי גאגא שיש לה משיכה לא ברורה למוות בכלל ובאופן ספציפי לרוחות רפאים. כשנה לאחר מכן, מקורב לזמרת אפילו סיפר שרוח רפאים בשם ריאן רודפת אחריה, כשהיא מצדה קנתה בהתלהבות מכשיר שקורא שדה אלקטרו-מגנטי בלא פחות מ-50 אלף דולר, כדי שיוכל להתריע לה מתי החבר השקוף שלה באזור. משוגאגא.

מתיו מקונהיי | חיבה מוגזמת לאוכל

השחקן השרמנטי לפעמים פשוט חייב להפסיק לאכול... ולא בגלל שהוא שבע, אלא מעצם העובדה שאוכל מעורר את מתיו מקונוהיי מינית! הוא חושב שאוכל זה סקסי, ומספר שלפעמים כשהוא אוכל משהו שמאוד טעים לו, הוא מקבל צמרמורת וחייב לעשות הפסקה ולהסדיר את נשימתו. נשמע כמו אורגזמה, לא?

אנריקה איגלסיאס | ללכת בדרכך


הזמיר אנריקה איגלסיאס בטח מאוד שרמנטי רק כי הוא צאצא לשושלת מאהבים לטיניים, אבל אחד הדברים שהכי עושים לו את זה בגוף האישה - הוא כפות רגליים. מדובר באיבר הראשון שהוא בוחן אצל בחורה, כך שאצבעות מטופחות יכולות לגרות אותו, מאוד, מעבר לעובדה שהן מעידות על ההיגיינה של אותה הגברת.

ריקי מרטין | איש הגשם

אדם מטיל את מימיו על האחר? אם תשאלו את ריקי מרטין, דעו שזה אחד הדברים שהוא יותר אוהב... מקלחת שתן, או בשמה העדין יותר "מקלחת הזהב" - הוא הדבר הסקסי ביותר שמרטין חווה כשקיים יחסי מין. לפי עדותו של חובב הפטיש המלכלך, "הטמפרטורה של הגוף שלך והטמפרטורה של המים מאוד שונה", כך שהוא נדלק כשעושים זאת בחברתו. היי, שתן של כוכב, הוא מגיע לארץ בקרוב - אם תרצו לנסות.

אנג'לינה ג'ולי | דם חם

אנג'לינה ג'ולי אינה ערפד, אבל ממש אוהבת דם! כשנישאה לבילי בוב תורנטון, השניים היו מכנסים את הסכין מהמטבח לחדר השינה, רק כדי לחמם קצת את האווירה - כך שהיו חותכים אחד את השני וטועמים אחד לשני את הדם. נדמה שמאז התמתנה, פחות או יותר, אבל באפי ציידת הערפדים, לטיפולך.

ווילו וג'יידן סמית, ערש נחשים

יש ילדים שהולכים לישון עם בובות או כלבים, ויש כאלה שנכנסים למיטה עם נחשים! ג'יידן את ווילו, ילדיו המתבגרים של וויל סמית', כנראה לא גדלו כקטנטנים רגילים, כי יש להם אהבה גדולה לנחשים. הבת ווילו סיפרה שהיא הולכת לישון בכל לילה עם לא פחות מ-10 זוחלים חלקלקים. האח ג'יידן, ישמח גם הוא לארח במיטתו אורחים חדשים, והוא אפילו נוהג לכנות אותם "בנות הזוג שלו". בואו נקווה שהחברות האמיתיות שלו לא יהיו ערסיות, סליחה, ארסיות.


סלינה גומז | נס פח השמן

זמרים יעשו הכל לפני הופעה כדי להישמע טוב יותר על הבמה, אבל כשהכרח הופך לאהבה - הם בבעיה. סלינה גומז, למשל, שותה שמן זית היישר מהבקבוק והיא ניהנת מזה. לדבריה, זה ממש עוזר לה למיתרי הקול וגורם לה להרגיש טוב. שיהיה בהצלחה, בייבי.

קייטי פרי | סיפורי שיער

נכון שכשפוגשים אדם מפורסם, אנשים צוחקים על כך ש"בחיים לא ישטפו את היד" למזכרת? אז קייטי פרי כנראה ממש אוהבת שתי זמרות אגדיות ואפילו שומרת מזכרת לכל החיים ממיילי סיירוס וטיילור ... השיער שלהן! בטקס פרסי הגראמי הראשון שלה, הזמרת המוזרה חלקה חדר הלבשה עם השתיים וביקשה ממש בנימוס חתיכות משערן. היא אספה את הקצוות ועשתה מכל אחת צמה, כדי לא לאבד אותן היא נושאת את זה בתיק שלה. מלבב.


ג'וני דפ | ברבי גירל

יש הורים שישחקו עם ילדיהם במכוניות וחיות, אבל השחקן המטורלל ג'וני דפ אוהב לשחק עם בובות ברבי, כך שהשיתוף של בתו בשעשועים הוא רק התירוץ. לא בטוח מאיזה סיבות דפ אוהב להפשיט, להלביש ולשתות תה עם הבובות המפורסמות, אבל זה כנראה רק בזכות העובדה שהוא לא פחות מגבר שבטוח במיניות שלו.


קאשה | בת הטוחן

מפורסמים רבים שומרים ברכות או תמונות מהמעריצים שלהם, אבל הזמרת קאשה לקחה את זה קצת רחוק מדי והיא אוספת את... השיניים שלהם! בקטע לא ברור, אחד מהמעריצים האדוקים של הפופסטאר שלח לה שן מפיו, אז מה הגיוני יותר מאשר להכין ממנה שרשרת? קאשה נדלקה על הרעיון הטיפשי של עצמה וחשבה שמאוד תאהב לענוד חלקי גוף של המעריצים. מזעזע? כי התכנית היא הכנת שמלה מהשיניים, אך בינתיים יש לה "רק" 500 שיניי מעריצים.