האם ליאונרדו דיקפריו סוף סוף מצא את האחת? למרות שהם מבלים יחד רק חודשים ספורים, הכוכב ההוליוודי ובת הזוג המדגמנת, נינה אגדל, כבר נראים מאוהבים במיוחד. כלומר, אם תשימו בצד את העובדה שחופשה רומנטית של השניים בהמפטונס שבמזרח ארצות הברית נקטעה, כשבזמן שנסעו השבוע ברחבי העיר - רכב אחר התנגש מסיבה לא ברורה בג'יפ הריינג' רובר החסין של דיקפריו.

במזל, איש לא נפגע מלבד הרכב המיני הפוגע - שהלך טוטאל-לוסט. ברור שהזוג הנוצץ אך מבוהל עצר בצד הדרך, ומיס אגדל בת ה-24, שכנראה קצת נלחצה מהסיטואציה המסוכנת, זכתה למפגן אהבה מהחבר המגה-מפורסם שלה, במה שתועד על ידי מצלמות של עוברי אורח. תחילה, האישה היפה החדשה בחיי האקס של רפאלי (לנצח!) הייתה קצת קפואה, עד שדיקפריו בן ה-41 החל ללטף את פניה והוסיף חיבוק חם ואוהב, תוך שהוא מתקשר לשירותי החירום.



 

A photo posted by Nina Agdal (@ninaagdal) on



כשאת בוכה את לא יפה. לאונרדו דיקפריו ונינה אגדל (צילום: splashnews)
כשאת בוכה את לא יפה. לאונרדו דיקפריו ונינה אגדל (צילום: splashnews)

חיבוק דוב ביערות
חיבוק דוב ביערות



גם הנהגת ברכב שנכנס בליאו יצאה בשלום מההתנגשות - ואפילו זכתה לפרץ של דאגה מכוכב הקולנוע, שמיד אחרי שעצר בצד הדרך, התנהג כמו ג'נטלמן לתפארת ובדק אם הכל בסדר אצלה. עד ראייה שהיה במקום, גילה שדיקפריו היה מאוד נחמד, ו"עזר לה לצאת מהרכב, היא ממש רעדה והוא הרגיע אותה, עזר לה ללכת איתו הצידה". לדברי העד, הכוכב "טיפל בגרירה של הרכב כדי שהיא תוכל לנוח". מדובר בצדיק, כן? 

הגיבור היומי גם בחיים האמיתיים. לאונרדו דיקפריו ונהגת המיני קופר
הגיבור היומי גם בחיים האמיתיים. לאונרדו דיקפריו ונהגת המיני קופר


 

A photo posted by BABY BABY (@leomyheartdicaprio) on