השנה היא 2009, הפופסטאר ריהאנה למדה על בשרה, שהחבר שלה (שהפך בהמשך לאקס שלה) - זמר הארנ'בי כריס בראון - הוא אדם אלים, אחרי שהכה אותה בזמן שהיו יחד. מאז, בראון השערורייתי הספיק להיות מעורב במספר קטטות (ולהופיע בישראל!), אבלכעת נדמה שהוא פשוט עבר כל גבול.

הרי לכם שיעור קטן על השפעות של ערבוב סמים, אלכוהול, פלוס נטייה לאלימות, שיכול להוביל לתגובות מוגזמות במיוחד: ביילי קורן, "מיס קליפורניה" לשעבר, היא בחורה שמסיבה לא ברורה מבלה לאחרונה דיי הרבה עם בראון. רק ידידים? כי אמש (שלישי, שעון לוס אנג'לס), פרץ ויכוח בין השניים בביתו של בראון, והוא איים עלה באמצעות אקדח!



 

A photo posted by Baylee Curran (@bayleecurran) on


על פי דיווחי התקשורת האמריקנית, הערב התחיל כשקורן הגיע לאחוזה יחד עם חברה נוספת, והשתיים בילו עם בראון בג'קוזי חיצוני. פאן, אך בשלב כלשהו היא נכנסה חזרה לבית, וחטאה בכך שיחד עם חבר מהפמלייה של הזמיר, הציצה בארון התכשיטים של הראפר. כשהדוגמנית הביעה התלהבות מאחד הפריטים הנוצצים, החבר משום מה השתגע ובראון הגיע למקום ודרש מהבחורה המסכנה, שרק העריכה תכשיט נאה פשוט לעוף מהבית.

קורן המבוישת, ניסתה לצאת מבית המשוגעים, אבל אנשיו של בראון לא נתנו לה לצאת עד שלא תחתום על הסכם סודיות לגבי התקרית. אחרי שהיא סירבה, בראון לפי הדיווח - איים עליה באקדח, עד שהיא וחברתה פשוט ברחו מהבית.





צמד הנשים המבוהלות התקשרו למשטרת לוס אנג'לס, שהגיעה לעצור את בראון באחוזה המפוארת שלו, פעם המי יודע כמה. המשטרה מצאה בביתו תיק עם שני אקדחים, כמות גדולה של סמים וחומרים אסורים, ובשעות האחרונות לקחו אותו למעצר להמשך ההליך המשפטי. 

בסרטונים שהעלה בראון בחשבון האינסטגרם שלו עוד לפני המעצר (אך נמחקו בהמשך מהפרופיל שלו), הזמר נראה כשהוא ממתין לכוחות המשטרה, כשמסוקים חגים מעל ביתו והוא טוען שהוא לא עשה כלום, אלא מנסה להתרחק מצרות ולטפל בבתו בת החמש. ליב בראון אלון!



 

A video posted by Wik toja (@pinio7) on