> המכורים ל״מחוברים״ ו״מחוברות״ יוכלו אולי לצפות בקרן מיכאלי המצודדת. ליאורה תשמח לשמוע כל מיני טינופים על האקס אילן בן דב

מיכאלי, מתי המצלמה תיצמד אלייך?
״עוד לא נתתי להם תשובה״.

יש חיים אחרי בן דב?
״אני לא רוצה שתכתבי, אבל החיים דבש״.

יתחבר פחות? אילן בן דב (צילום: אביב חופי)
יתחבר פחות? אילן בן דב (צילום: אביב חופי)
 
משה להב, הטיש הגדול, קרא שזמרת העבר שולה חן זקוקה לעבודה ולסיוע, והזמין אותה להתארח במופע שלו. בזמן שהזמין אותה לבמה, קמה שולה מהשולחן ומרוב התרגשות שפכה על עצמה ועל היושבים לצדה את היין מתוך הכוס ששתתה. זה לא מנע מהקהל להריע לה ממושכות. אגב, עם שולה בשולחן ישבו גם יונה ברטל ובעלה.
> אצל יגאל תומרקין הכל מגיע בדיליי. אחרי שנהיה לראשונה אבא בגיל 50 פלוס, עכשיו הוא סוף־סוף - בגיל 83 - סבא לנכדה שנולדה לו מבנו דור (האח הפחות מפורסם של יון).

 

A photo posted by Yon Tumarkin (@ytumarkin) on

> טוני פיין, לשעבר מלך הרדיו והאיש שהיה חלוץ ענף התקליטנות בישראל, פרש מקול ישראל והוא משמש עכשיו כשוטר תנועה. בשבוע שעבר הוא עצר את אחת החברות של ליאורה, שהייתה בשוק ממי שנתן לה דוח, והתקשרה לבדוק עם ליאורה אם מדובר באייטם היסטרי או באייטם פח.

טוני, תעצור אותי!
"אני לא יכול לדבר בלי אישור של דוברות המשטרה".

אנשים מתפלאים שהם רואים אותך. התגייסת למשטרה?
"התנדבתי, ואני שוטר לכל דבר. אבל לא נתתי דוח לאף בן אדם, רק הייתי נוכח ליד שוטר. לגבי אנשים שמזהים אותי, אם הם בהלם או לא, את השאלה הרגישה הזו את צריכה לשאול אותי דרך דוברת המשטרה. יש לי הרבה מקרים מעניינים".