חודש ספטמבר 2016, עם ישראל נמצא בתחילתו של חודש אלול, החודש העברי שבו עורכים חשבון נפש מעמיק, מבקשים סליחות ומשחררים, תקופה שבה על פי המסורת ניתן לעשות שינוי, רגע לפני תחילתה של שנה עברית חדשה. ונחשו מי עוד החליטה לנקות אורוות (מטאפורית!) - רוסלנה רודינה.

מתברר שהשורדת במיל' והדוגמנית/ שחקנית/ אמא של יאן גולן בהווה, החליטה על שינוי בחייה רגע לפני שנת תשע"ז ולנפות מחייה גורמים לא רצויים מבחינתה. נניח, אחד העוקבים האדוקים אחריה ברשתות החברתיות, זה שלפעמים מפרגן ותמיד מרכל. נו, יש לכם ניחוש פרוע אחד?

סלפי אחד פחות. רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
סלפי אחד פחות. רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

אם הנחתם שמדובר בכתבת TMI מעריב ושדרנית הרדיו מיקי לוין, שטרחה במהלך השנים האחרונות לבקר אך כמובן גם לפרגן לרודינה ברגעים הנוצצים פחות של הקריירה שלה, צדקתם. מתברר שבת הזוג של אייל גולן, חסמה את לוין מהאפשרות לעקוב אחריה ברשתות החברתיות, כך שמהרגע שבו תפסיק להתייפח על מר גורלה, הרכילאית לא תוכל לבחון את התמונות הפומביות של רוסלנה. הכי ג'סטין ביבר שלה.

הסיבה? כנראה כתבה, או שתיים שלא היו לרוחה של מי ששרדה על האי, אבל לא שורדת כותרת לא מחמיאה שנוגעת אליה. סליחה, מחילה ותודה לאל על משתמשים פיקטיביים!

באהבה, רוס. רודינה עם אייל גולן
באהבה, רוס. רודינה עם אייל גולן