תנו למערכת TMI להפגין ציונות לרגע: ישראל היא לא רק ארץ אבות, אלא מדינה עם כל כך הרבה דברים להציע, כמעט כמו בחו"ל - רק יותר טוב. יש לנו תופעות טבע מדהימות ואתרים היסטוריים, חיי לילה משוגעים לצד מזג אוויר חמים - כמעט כמו הוליווד שבלוס אנג'לס, לא? לכן, אין שום סיבה שכמה מהכוכבים הגדולים ביותר שחיים מעבר לים, לא ייקחו פטיש ומסמר, ויבנו מהר את הסוכה שלהם בארץ הקודש.

לרגל חג המבנים האקראיים, הנה כמה מגה-מפורסמים שזכאים להיכלל בחוק השבות והלוואי שייבנו את ביתם כאן בארץ הקודש:

מיילי סיירוס תהנה להתפשט בצפת הציורית

מיילי סיירוס (צילום: גטי)
מיילי סיירוס (צילום: גטי)


הזמרת והשחקנית, שגדלה בתור כוכבנית חביבה מערוץ "דיסני", התפתחה להיות ילדה רעה שאוהבת להתפשט ולעשן ג'וינטים פה ושם. נכון שישראל לא יכולה להתחרות בשוק הפתוח של המריחואנה ה"רפואית" שיש בקליפורניה, אבל אין ספר שסיירוס יכולה ליהנות פה לא פחות, עם חבר'ה צעירים ישראלים שרק חזרו מהודו ורוצים להתמסטל על החיים.

אדם סנדלר יפטפט עם יוצאי צבא במכבים-רעות

אדם סנדלר (צילום: גטי)
אדם סנדלר (צילום: גטי)

כוכב "אל תתעסק עם הזוהן" שהוא גם יהודי כשר כבר יודע כמה מילים בעברית, ואפילו בחן מקרוב את המערך הצבאי הישראלי - לכן אין שום ספק שסנדלר יכול לעזוב את אמריקה שלו ולעבור לארץ הקודש - בה יחייה חיים ישראליים אותנטיים. לא, הוא לא יצטרך לוותר על אורח החיים שלו ויוכל לארגן לעצמו בית ראוי באחד הישובים היוקרתיים. ארסוף הוא יישוב שממש דומה לשכונת מאליבו!

ביונסה תופיע באמפי שוני!

ביונסה (צילום: רויטרס)
ביונסה (צילום: רויטרס)

אחרי שהמלכה בי ספק קבעה ספק ביטלה הופעות בארץ הקודש, לבבות רבים של מעריצים ישראלים נשברו לחתיכות. הקהל המקומי כל כך צמא ומוכן לשואו של ביונסה, כך שאם רק תחפוץ בפסק זמן מהטיולים שלה ברחבי העולם, היא תוכל להגיע להולי לנד לתקופה, לערוך הופעה אחת לשבוע ובהחלט לסגור פינה. סוג של מושב קבע בלאס וגאס, רק בקיסריה - ועם כמות הביקוש להופעות היא בטוח תוסיף עוד כמה מיליונים לחשבון הבנק.

ליאונרדו דיקפריו יזכה בשידוך כשר בבני ברק

לאונרדו דיקפריו (צילום: גטי)
לאונרדו דיקפריו (צילום: גטי)

למיסטר דיקפריו כבר יש התנסות עם מאהבות ישראליות (היוש, בר רפאלי), והוא היה עם טופ מודל מקומית אחת מספיק זמן כדי להבין שאין על ג'ואיש פרינסס. אחרי שעל פי השמועות ניסה להתחיל עם ישראלית אחרת שפגש באירוע, אי אפשר להתכחש לעובדה שנראה שמקומו של ליאונרדו כאן בארץ, כדי להכיר יהודייה טובה שתדאג לו כמו שצריך - ולא, לא בשביל לזכות בלבה של איזו אקסית מוכרת מחדש.


לינדזי לוהן תעלה על חסקה בכנרת

לינדזי לוהן (צילום: גטי)
לינדזי לוהן (צילום: גטי)

עם תחביבים שכוללים ים, אלכוהול ובזבוז כסף, לי-לוהן חייבת להגיע ולחיות באזור הים התיכון - כך שישראל היא פתרון מצוין בשבילה. האהבה שלה לקיץ, ביקיני והפלגות, מתאימים כמו כפפה ליד לאקלים המקומי. גם מסיבות יש כאן בשפע, בין תל אביב לאילת בדיוק כמו שהיא אוהבת - והיא לא צריכה לדאוג לחברה, כי חופית גולן, החברה הישראלית שלה בטח תסכים לעזות קאמבק לארץ.

סקוט דיסיק יחלק ברכות בעיר העתיקה בירושלים

סקוט דיסיק (גטי)
סקוט דיסיק (גטי)

בביקורו בארץ לא מזמן, דיסיק היהודי זכה לאירוח נפלא, יצר קשרים עסקיים וגם חברתיים עם המקומיים, יצא למקומות הכי שווים ואכל במקומות הטעימים. אז אין ספק שהאקס של קורטני קרדשיאן יתאקלם פה יפה וימצא בחורה חדשה שהוריו המנוחים היו מאשרים, כי אנחנו חייבים לפחות לורד אחד בישראל.

נועה תשבי תפיק את תעשיית הבידור בהרצליה

נועה תשבי (צילום: גטי)
נועה תשבי (צילום: גטי)

כבר שנים רבות שנועה תשבי מנסה את מזלה (וגם מצליחה מפעם לפעם) בעיר המלאכים בארצות הברית, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיא ישראלית - המשפחה שלה כאן, כך שהיא יכולה לעשות את עבודת השגרירות הישראלית שלה גם מהארץ. חוץ מזה, אין כמו לגדל את הילד ליד סבא וסבתא שידאגו ויפנקו אותו הכי בבית בעולם.


ג'סטין ביבר יתיש את העולם גם מתל אביב

ג'סטין ביבר (צילוםף גטי)
ג'סטין ביבר (צילוםף גטי)

הפפראצי שרודף אחריו לכל מקום כבר עלה לו על כל העצבים, המעריצות המשוגעות שמעבירות לו ביקורת על החיים הרסו אותו -  אז מערכת TMI מציעה לביבר מעבר חלק לישראל, בלי המון צלמי פפראצי (כי לא קיימים כל כך הרבה כאלה בארצנו הקטנטונת) וכעת כשאין לו אינסטגרם ג'סטין יוכל ליהנות מהחיים בין ים המלח וצילומים באגמים. וחוץ מזה, המעריצות פה הרבה פחות משוגעות - אלא אם מדובר בכוכבי טלנובלות או משהו.