טלנובלה בהמשכים: כזכור, בחודש מאי השנה הגיש הח"כ לשעבר והמגיש הטלוויזיוני בהווה שרון גל תביעה נגד האקסית, המעושרת קרן בן דוד - שטענה בתוקף כי אם לא היה נפרד ממנה היא הייתה מזניקה אותו לראשות הממשלה, לא פחות - ונגד אחותה ואחיה, להלן חברת דוידסון. נושא תביעתו של גל: הפרה לכאורה של הסכם מצד האחיות והאח בן דוד ואי תשלום חלקו בפרויקט הנדל״ן המשותף בחולון. השבוע הגישה בן דוד את כתב ההגנה. 

גל, ארגון ההגנה?
״תודה על ההתעניינות, אבל אני לא מנהל הליכים מעל דפי העיתון. כל מה שיש לי לומר אגיד בבית המשפט. יום טוב לך״.

קרן בן דוד בחרה שלא להגיב.

מתגוננת. קרן בן דוד (צילום: רפי דלויה)
מתגוננת. קרן בן דוד (צילום: רפי דלויה)
> לא מעט גבות הורמו בזמן שדולי בן אליעזר התראיינה תחת כל עץ רענן וסיפרה על האהבה הענקית בינה לבין בעלה המנוח. דולי, שבמשך שנים כיכבה אצל ליאורה בתור מי שלא ממש נספרת על ידי פואד, עברה לקדמת הבמה וסיפרה על אהוב נעוריה. ליאורה רצה לארכיון ומצאה ראיון מדהים של פואד מ-2011 עם אילנה דיין. קצת לפני הסוף אומרת דיין לפואד: “אתה מוצא את עצמך בגיל 75 כשאשתך לא איתך, אחרי שתי מערכות יחסים, נישואים שהתפרקו, ואני שואלת אותך...". פואד קוטע אותה ועונה: “ביני לבין אשתי יש יחסים של הערצה ואהבה וחיבה... נשבר לה מהפנטזיות של פואד, אז אני משלם מחיר".

איפה דולי? פואד בן אליעזר (צילום: אריאל בשור)
איפה דולי? פואד בן אליעזר (צילום: אריאל בשור)

הלו דולי, משתתפת בצערך.
״תודה רבה״.

אני רוצה לדבר איתך על מה שבאמת היה ביחסים ביניכם.

״הבנתי. תני לי לחשוב ולראות אם אני רוצה לדבר על זה. לא נראה לי שאני רוצה לדבר על זה, אבל אחשוב״.

במהלך השנים כולם אמרו “איפה דולי, איפה דולי", ופתאום הספד כזה.
״הייתי נשואה לפואד 49 שנה, מגיל 18. אחשוב על זה. אולי יהיו לי בשבילך דברים אחרים שארצה לדבר עליהם״.

יש נושא נוסף. יום אחרי שפואר נפטר, פרסמה בחורה בפייסבוק שלפואד יש ילד מחוץ לנישואים שגר באזור המרכז, עובד למחייתו בסופרמרקט, אבל על אביו, דחוי מהמשפחה, חי עם אמו שהייתה לה מערכת יחסים עם פואד.
״אין לי מה להגיד, כי מעולם לא שמעתי על זה. פעם ראשונה שאני שומעת על זה״.
> שמואל מחרובסקי, המנהל האלמותי של מכבי ת"א לשעבר, ערך בשבת בר מצווה לנכדו בבית הכנסת בכפר שמריהו. למגינת לבם של המתפללים, האורחים התייחסו לבית הכנסת כאל מועדון חברים, הגיעו עם טלפונים סלולריים ועזבו מיד לאחר שהנכד עלה לתורה.