בראיונות לקראת צאת הלהיט המשותף לו ולבן סנוף, סיפר גילי ארגוב כי הוא נקי לחלוטין כבר תשעה חודשים. אלא שלפני חודש סיפר דודו האוהב ומוביל תהליך הגמילה באדיבות אייל גולן ובני פרץ, אמנון ארגוב, כי מי שמגדירים את עצמם כחבר'ה טובים הביאו כביכול למעידה של גילי בלילה שטוף אלכוהול. ״עד מתי רשעים יעלוזו״, פתח אמנון את הפוסט המרגש, שבסיומו הבטיח שהוא עוד יבוא חשבון עם כל אלו שהחזירו את גילי למטה, ואף העלו תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם מהערב החגיגי והמזיק, שפגע קשות בתהליך הגמילה. 
 
אמנון, גילי נקי או לא?
“אני יכול לא לענות על זה. תבדקי עם גילי עצמו או עם אמא שלו. את ראית את הפוסט. זה מה שהיה לי להגיד בזמנו. חודש אני לא איתו, כיוון שהוא החליט לבד ועושה בדרכו. זה מה שיצא ביום שהוא החליט להיפרד ממני. הוא החליט שהוא רוצה לבד. מה הוא עושה עם זה, זה עניין שלו. אני עוד לא אמרתי את המילה האחרונה. הוא לא במצב של אפילו להגיד את המילים ‘תודה, דוד'. שישה חודשים ישנתי איתו בצפון. שילמד להגיד ‘תודה, דוד' ואחר כך אני אדבר איתו. גילי לא יענה לך. דברי עם אמא שלו. אמא שלו גם לא תגיד לך כלום. יהיה על זה אייטם רציני".

אני רואה שאתה מאוד טעון.
“אל תגררי אותי. עזבתי בית עם שישה ילדים, שישה חודשים. לא שמעתי את המילה ‘תודה'".



אז מה לדעתך מוביל אותו להיות כזה כפוי טובה כלפיך?
“זה לא כפוי טובה כמו הג'ננה שהוא נמצא בה. הוא החליט שהוא רוצה להמשיך את הגמילה לבד ובדרך שלו, ומהפוסט שלי מבינים מה קרה שם. הבן אדם הזה, אפילו אלכוהול מעיר לו את כל השדים. החברים עשו סבב, העלו את מה שהעלו. הכל מהול שם בחארטות ושקרים. אני לא מוכן. לכן לקחתי צעד אחורה. אני שם בשביל החלמה, לא בשביל חארטה ושקרים. עצוב מאוד. יש שם כעסים ולא יודעים על מי להפיל אותם. חזרתי לשקם את הבית ואת הילדים שלי. הוא מתרץ את הפרידה ממני בכך שאני חזרתי לבית ולילדים. נו באמת. הרי לא עזבתי. עדכנתי את אייל גולן ובני פרץ שגילי בבעיית אלכוהול חמורה מאוד ואני לא מוכן להשתמש בתקציב שלהם יותר למותרות כאלה, רק למטרת החלמה, ואם הוא ימשיך ככה ולא יעצור, אין צורך בשימוש בתקציבים שלהם. זה לא הוגן מבחינתי. זו הכנות שלי והם מעודכנים בכל".
מעודכנים? אייל גולן עם בני פרץ (צילום: ניר פקין)
מעודכנים? אייל גולן עם בני פרץ (צילום: ניר פקין)

 
ברכה ארגוב, הילד נקי?
“אני אשאל את גילי ואחזור אלייך".

גילי ארגוב, נשיקה לדוד?
“אני לא עובד עם אמנון. החוזה בינינו בטל ומבוטל. יש לי עורך דין, יש בית משפט, יש משטרה בשביל זה. אנחנו לא עובדים ולא נעבוד בחיים ביחד. שלום״.



אמנון, גילי אמר שלא תעבדו יותר בחיים ביחד.
"ניקיתי אותו מכל הסמים האפשריים, סמי רחוב וסמים שהוא קיבל ממשרד הבריאות. התנקה טוטאל. ברגע שהוא התחיל לשתות בירות בסתר ועליתי על זה, הוא החליט שהוא משלב ידיים עם אמא שלו ונשאר בצפון בלעדי במימון שלה. זה עניין שלה ושלו וכשהבנתי שמנגנים בשם המטופל ולא בשם המטפל, אז הסיכוי שלי לעצור את ההידרדרות של שתיית האלכוהול המטורפת שלו היה אפסי. ההסכם בינינו היה כדי להדוף את כל בעלי המועדונים שרצו להעלות אותו על במה בזמן הטיפול, הוא היה מחויב לשמוע לי טיפולית ואמנותית, אבל הוא הפר את ההסכם הזה".

נעלבת מכך שאמר שלא יעבוד איתך בחיים?
"הבחור בועט בכולם, בוגד בכולם, מרמה את כולם וחושב שהוא מתנהג נורמלי. לא! הוא לא נורמלי. הוא במצב חמור מאוד. הוא לקח את עצמו למקום הזה בשיטה מאוד ערמומית וכפוית טובה. הבאתי לך חיים, לא הלכתי להביא לך הופעות. יכולתי לקחת אותו מאוד רחוק אבל לא בשלב הזה. החלום של גילי שדוד שלו, המרצה בנושא סמים, ייקח אותו למועדונים תחת סוטול, ואם אני לידו, אז כולם יאמינו לו שהוא נקי, אבל הוא בעצם מסטול, ואת זה אני לא מוכן לעשות בשום אופן".

האב המפורסם. זוהר ארגוב (צילום: משה שי, פלאש 90)
האב המפורסם. זוהר ארגוב (צילום: משה שי, פלאש 90)