אם התקופה שלפני החגים של תחילת השנה העברית היה זמן לחשבון נפש, ברי שראש השנה הוא הזמן לקבל החלטות לחודשים הבאים עלינו לטובה - ומה טוב יותר מאשר להיפטר מכמה מהאופנות, סליחה, חטאים שאותם ביצעה ביצת הבידור המקומית בשנה החולפת? מערכת TMI אספה בפניכם כמה מהטרנדים המציקים והמיותרים ביותר שעברו על אנשי תעשיית הזוהר הישראלית, שעדיף שיחוסלו וטובה שנה שעה אחת קודם, כדי שבאמת תהיה לכולם שנה טובה.

אינסטוש בייבי

אינסטגרם, אם אתה לא שם אתה לא קיים - כי בתקופה האחרונה נדמה שהמפורסמים המקומיים החליטו שאם לילד המוכשר שלהם אין פרופיל אישי ברשת התמונות החברתית, הם לא מיוחסים מספיק. בהכל אשמה בכלל ניקול ראידמן, שהיתה חולצת האינסטגרם-בייבי בום כשפתחה בסוף הקיץ שעבר חשבון לבתה מישל צ'רנוי, אז עוד לא בת חמש. מאז, גם לאחיה הקטן ריצ'ארד כבר פתחו חשבון סלפיש אישי וכמותם גם הצאצאים הקטנטנים של שי חי ונטלי דדון (שפתחה את הפרופיל כשהתינוק היה בן שלושה שבועות) מתפעלים חשבון תמונות ילדות, כך שאפילו נורת' ווסט יכולה להתפעל מהם.

שאו ברכה? ליב עזרא מי ייתן שלא תצלמי בקרוב תמונת סלפי שתזכה לסיקור מיוחד. גם את כמו אמא, שומרת על החיים הפרטיים... בפרטיות.

זוג, זה לא הריאליטי

מי יודע מדוע ולמה, משתתפי תכניות מציאות החליטו שבתקופה שבה הם מככבים על המסך במסגרת תחרות מדוברת, הם צריכים להפוך את הריאליטי לתכנית שידוכים? לא מספיק שאתם רודפים אחרי נחשים בג'ונגלים של המזרח הרחוק תוך כדי זלילת איברים פנימיים של פרה, בזמן שאתם לא שואפים חול ביקיני קנטנטן וזוממים מזימות - מי אמר שזו התקופה למצוא את החצי השני שלכם. יהודה ושחר, רון וטיטי או כפי שהגדילו לעשות מונדה ואילן שחברו כל אחד מהריאליטי שלו, הרי ברור שראיתם עונה אחת יותר מדי כדי להבין שבגד ים מינימלי כבר לא מספיק כדי לרגש את הקהל והחלטתם לקחת את זה לשלב הבא, שבו אולי ואולי לא מכירים את ההורים זה של זו.

שאו ברכה? תחיו, תאכלו ותתפללו שהאהבה הזאת לא נחתכה בעריכה, כמו הווידוי המרגש שלכם.

קול עורב

כשאסתי גינזבורג הצטרפה אי שם לזמיר חן אהרוני בדואט מדובר, זה עוד נשמע כמו גימיק חביב ומלהיב. כשאביבית בר זוהר צווחה בהתרגשות, עוד חשבנו שמדובר בשוס צעט מביך. אבל מה לעזאזל עושות באולפן נשים מעוררות קנאה כמו טהוניה רובל או שיר אלמליח, שעם כל היופי והאופי, כנראה לא יהיו ריהאנה או אביבה אבידן הבאות גם אחרי עשרות שעות של פיתוח קול? לא נפסיק לשיר, אבל מקסימום בבית או במועדון הקריוקי.

שאו ברכה?גם קים קרדשיאן ניסתה לזמר פעם. חפשו את זה ביוטיוב ותשתקו לעד.

קוקו בלוף

חולצות שקופות עטורות פאייטים מנקרי עיניים, חולצות בטן שלא מחמיאות במיוחד וכפכפים לכוכבים עצלים מכדי לנעול נעליים - איתם עוד אפשר להסתדר. אבל הטרנד האופנתי הכי ראוי לגינוי שהכוכבות המקומיות הכי אוהבות בתקופה האחרונה הוא שיער אסוף לקוקו עגול וגבוה, אה-ל-קלואי קרדשיאן (או כפי שחיננית כינתה אותו בהצלחה: "קוקו טחור"), איתו הן משוויצות באירועים נוצצים. ברצינות ליידיז, אם היינו רוצים את לירן כוהנר, שי מיקה יפרח ועוד כמה מהנשים הכי יפות בביצת הבידור בלוק של עקרת בית נואשת, היינו מייבאים כמה פליטות מבית השפנפנות של יו הפנר. לא פליטות כאלה, שובבים. 

שאו ברכה? לשנה הבאה עם בייביליס בירושלים הבנויה.

קאפל בלי פאוור

עומר קינן וטום קשתי יחד. סליחה, לחוד. אדל בספלוב זרקה את החבר. בעצם, היא חזרה אליו בזמן שעומר וטום הספיקו לחזור ולהיפרד שוב. ואז אדל זרקה את שלה שוב. מה לגבי טהוניה רובל או טיטי איינאו והחבר, רגע, הם יחד או לחוד בחצי היום האחרון? אין דבר מתיש יותר מאשר זוגיות עם אנשים גדולים מהחיים, שאולי מצאו אהבה, אבל מוכנים לוותר עליה רק כדי לשוב ולהיפרד ולשוב לעייפה.

שאו ברכה? אם לדנית ואליאב זה עבד ונגמר בחתונה, אולי גם לכם זה יצליח הפעם.

כל הדולף זהב

אם יש משהו שכמה מהאנשים המפורסמים בישראל למדו על בשרם בתקופה האחרונה, הוא שמה שקורה באמריקה - עשוי לקרות גם להם כאן בארץ הקודש, כך שאם צילמו תמונות או סרטונים חושפניים, כאלה שיכולים להביך, אולי עדיף שיצפו בהם רק לרגע וימחקו אותם מכל מחשב/ סמארטפון/ מדיה אפשרית. אחרת, הם יכולים למצוא את עצמם כנחלת הכלל, מופצים בווטסאפ לכל דורש והופכים את האובייקט שבתמונה לאישיות מדוברת מאוד. לפחות לכמה ימים, כמו שיעידו גילי מוסינזון וענת הראל ה"מסכנים".

שאו ברכה? בתקופת הקלטת הלוהטת זה לא היה קורה. בכל זאת, למי כבר יש מכשיר וידאו בבית!