שרי אריסון מנסה למכור את הבית שלה במגדל השופטים. הנכס משתרע על שלוש קומות וכולל גם בריכה ומה לא. הסכום שאריסון דורשת עומד על כ–150 מיליון שקל. 

שרי אריסון, הבית עומד ריק, לא תעשי סאבלט לפחות?
דוברת קבוצת אריסון מסרה: ״אינני מגיבה על ענייניה הפרטיים של הגברת אריסון״.

יש קונים? שרי אריסון (יח"צ)
יש קונים? שרי אריסון (יח"צ)

> היכונו היכונו לחוויה הביטחונית בסוכות. גם נופש, גם שלווה, גם אוכל טוב וגם פצצות אטום וסכסוך ערבי־ישראלי. כן, כן. חברת גלובל אקספיריינס מפרסמת בקרב מועדון לקוחותיה האקסקלוסיבי מהעשירון העליון חוויה ונופש בסוכות הקרוב בדרום נאפולי באיטליה. בין פיצה, פיאצה וספגטי, יוכלו הנופשים להאזין למרצה אורח שמגיע במיוחד מישראל לשוחח ולהסביר קצת באווירה איטלקית על האיום הגרעיני האיראני ועל כמות פצצות האטום במזרח התיכון. המרצה הוא לא אחר מאשר היועץ לביטחון לאומי לשעבר של שושלת נתניהו הראשונה, פרופ' עוזי ארד. כידוע, בין הפרופ' לבין ראש הממשלה עבר חתול שחור בגודל של פיל. וכנראה שנאפולי מספיק רחוקה מרחוב בלפור.

ארד, זה מקצוע חדש?
“נכון שאני נוסע לחופשה הזו, במסגרת החברה שמזמינה מרצים בכירים שנותנים הרצאה במהלך השהות. במקרה שלי הנסיעה היא לאזור סורנטו, שם הקבוצה תהיה כשבוע ימים. אני, ילדַי ומשפחתי נמנים עם הקבוצה, ואני אעביר את ההרצאה, אבל לא על גרעין. למה לקלקל לאנשים את החופשה. אני מתכוון להרצות על האי קאפרי שנמצא מול סורנטו ועל המורשת של הקיסרים הרומיים שגרו באי".

ואתה מקבל הנחה תמורת ההרצאה?
“כן, וזה מאוד מקובל. את רואה בארה"ב שמזמינים לקרוז אנשים כמו קיסינג'ר. זה מאוד מכובד".

> אשת החברה שלווה הסל, שכיכבה לפני כחודש בתוכנית הטלוויזיה “נשואות למוסד", שבה סיפרה על החיים שלה לצד בעלה יורם הסל, סגן ראש המוסד, חליטה כבר מזמן שבתוכנית טלוויזיה אחת היא לא תצליח להעביר את כל סיפוריה המרתקים. אז הסל כתבה ספר שלם על החיים המורכבים בצלו של המוסד, והייתה אמורה להוציא אותו לאור בראש השנה, הידוע כעיתוי שמצליח למכור הרבה עותקים. אבל תוכניות לחוד וצנזורה לחוד. 

הסל, אין שלווה?
“הספר אמור היה לצאת בחגים, אך לצערי הצנזורה עדיין מעכבת אותו. הספר ‘נשואה למוסד' הוא רומן מתח שמבוסס על סיפור אמיתי שנגררתי אליו, ובו אהבה כסף, רב מתחזה וניסיון חיסול שלא הצליח נגדי. מחכה לאישור, וכמובן שתוזמני להשקה״.