הנסיך צ'ארלס, יורש העצר הבריטי, אחד מאורחי הכבוד בהלווייתו של שמעון פרס ביום שישי, ניצל את ביקורו בארץ הקודש גם לעניין משפחתי. אחרי ההלוויה בהר הרצל, הוא המשיך להר אחר בירושלים - הר הזיתים. שם, בכנסיית מריה מגדלנה, קבורה סבתו, אמו של הנסיך פיליפ, בעלה של מלכת בריטניה. הסבתא, אליס פון באטנברג, הייתה דמות היסטורית יוצאת דופן, שאף הוכרה כחסידת אומות עולם בשל העובדה שהצילה משפחה יהודית-יוונית בשואה.

הביקור של הנסיך צ'ארלס באתר לא דווח לכלי התקשורת בשל הרגישות הכרוכה בו ונוגעת להגבלות שקבע בית המלוכה הבריטי בנוגע לביקורים בישראל. מאז קום המדינה לא התקיים ביקור רשמי של מלכת אנגליה או יורשי העצר בישראל, והביקורים הספורים של בני משפחת המלוכה בארץ הוגדרו פרטיים. לכך מתווספת העובדה שהקבר של סבתו של צ'ארלס נמצא במזרח ירושלים מעבר לקו הירוק, ובריטניה אינה מכירה באזור כחלק מישראל.

הנסיך צ'ארלס בעת שהותו בישראל (AFP)
הנסיך צ'ארלס בעת שהותו בישראל (AFP)
> מאות מיוצאי סיירת שקד, הרבה פוליטיקאים וסתם חברים הגיעו לסעודת המצווה לציון 30 יום לפטירתו של פואד בן אליעזר, בבית כנסת ברחוב הרצל בראשון לציון ביום שלישי שעבר. בוז'י הרצוג ואראל מרגלית העלו זיכרונות, וכולם סיפרו על פואד החבר, שלא שכח אף אחד ודאג לכולם. בלטו בנוכחותם: איילת אזולאי, ראש הלשכה המיתולוגית, בני המשפחה וכמובן האישה עם האהבה המאוחרת, דולי. בלטו בהיעדרם: איתן כבל, מגדולי תומכיו של פואד לנשיאות, והמספידן הנקמן יוסי ביילין.
> אחרי שרי אריסון, המעשים המגונים והביקור המתוקשר במעשיהו, וגם שלוש נשים ואין ספור עסקים שבאו והלכו, עופר גלזר שוב פנוי לאהבה. כך עולה מהפרופיל שלו בטינדר, שם הוא מצהיר שהוא מחפש “בת זוג משפחתית ולא בליינית, אינטליגנטית, מסורה ולויאלית, בעלת חוש הומור מפותח, אסתטית, לא מעשנת, חטובה ונשית לקשר רציני". אם את עונה לפרופיל, הוא מבקש ש"תשכחי כל מה שאת, אולי, יודעת אודותי". זיכרון קצר הוא בהחלט דרישה רלוונטית.

שלום לעופר גלזר. ראשית, לפי האייטם אני מבינה שנפרדת מבת הזוג רותי דהן, ושנית - ראיתי את הכרטיס שלך בטינדר. תרצה להגיד משהו?
“אני לא מגיב בעניינים פרטיים".

סינגל. עופר גלזר עם רותי גהן (צילום: פזית חופי)
סינגל. עופר גלזר עם רותי גהן (צילום: פזית חופי)