ננסי ברנדס הצליח לאחרונה להרגיז כמה מחבריו, בעיקר את אלה שנטלו חלק בערבי ההתרמה שעשו לו ושהרימו עבורו יותר מתרומה אחת. הם לא הבינו איך אדם שזקוק לערבי התרמה נוסע לאומן ועוד מעלה תמונות משם. “אפילו אם מישהו שילם עליו, למה הוא מטייל?", שאלו כמה מהם את ליאורה.


ננסי, יפה ושונה תהא השנה אשר התחילה לה השבוע?
“זו רשעות של אנשים. מאז שקרה מה שקרה נכנסה בי סוג של אמונה, למרות שהייתי קודם חילוני גמור. כפי שאת יודעת, בתי היא חרדית שמתגוררת ביבנאל, והיא אמרה לי: ‘אבא, צריך להודות ולברך את הקב"ה שהוציא אותך מהמצב הזה'. מאוד רציתי לנסוע, אבל לא היה באפשרותי מבחינת תקציב. הבת שלי ארגנה את הכסף באמצעות תרומות. נסעתי לשם בתנאים מאוד בסיסיים, ישנתי במיטת קומתיים בחדר לעשרה אנשים. אני פגוע ממה שאנשים אומרים ומוכן להחזיר לכל אחד מהאנשים שפנו אלייך ואמרו לך את הדברים האלה את כל הכסף, כי זה ממש מעליב ומגעיל. שתהיה לך שנה טובה".

רשעות. ננסי ברנדס (יח"צ)
רשעות. ננסי ברנדס (יח"צ)

> דודו פישר ורעייתו רויטל טסו עם הבייבי הקטן, בן שלושה חודשים, לשיקגו, שם משמש פישר כחזן בחגי תשרי בבית הכנסת היוקרתי “לופ" זו השנה השלישית ברציפות. על התזמורת שם, אגב, מנצח מנשה לב רן המיתולוגי. המתפלל רם עמנואל, יהודי חם וראש הסגל לשעבר של ברק אובמה, צפוי להגיע גם השנה.
 
> לכל חבריה של ליאורה בארצות הברית, קבלו בשורה משמחת. יהודה פוליקר מגיע לסיבוב הופעות אצל הדוד סם בסוף אוקטובר. הכי עיניים שלי.

> בזמן שאהוד ברק תוקף את בנימין נתניהו באופן רציף ונפגש עם ציפי לבני בניו יורק, היחידה לאבטחת אישים הורידה את הבוטקה שהייתה אמונה על אבטחתו של הדייר מספר אחת במגדלי השופטים. 

עפים. דודו ורויטל פישר (צילום פרטי)
עפים. דודו ורויטל פישר (צילום פרטי)