בשירים שלה היא מפצירה בכולם "להרוג את השאר באמצעות חביבות", אבל מתברר שמה שעובר על סלינה גומז לא חביב בכלל - כיוון שלאחרונה, הזמרת הצעירה ואחת מהכוכבות הצעירות האהובות בעולם, אשפזה את עצמה במכון טיפולי שבו תתמודד עם בעיות נפשיות ותתחזק. זאת, כחודשיים אחרי שהכריזה שהיא מפסיקה את סיבוב ההופעות שלה, כשנותרו לה עוד 34 מופעים בלו"ז.

גומז בת ה-24, האקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר ופופסטאר מצליחה שגדלה בערוץ דיסני האמריקאי, הגיעה למכון הטיפולי בטנסי שבארצות הברית כדי לדעת איך להכיל את התקפי החרדה, הלחץ והדיכאון שמהם היא סובלת תקופה ארוכה. בשילוב עם מחלת הזאבת שהתגלה אצל סלינה וכנראה לא מסייעת למצבה הנפשי, זאת כבר הפעם השנייה שבה היא נכנסת מוסד סגור, אחרי שכבר עברה טיפול דומה בשנת 2014.

אל תהרגי את עצמך, גם לא בנחמדות. סלינה גומז (רויטרס)
אל תהרגי את עצמך, גם לא בנחמדות. סלינה גומז (רויטרס)


"סלינה מתרכזת בבריאותה הנפשית", סיפר יודע דבר לצהובונים בהוליווד, "כדי שלא תגיע למקום אפל מאוד בחייה... המוסד הוא שקט ופרטי, אבל הטיפול אינטנסיבי מאוד". בנוסף, המקור סיפר שגומז היתה אמורה לבלות באולפן ולעבוד על מוזיקה חדשה, אבל "לא הודיעה בינתיים לאף אחד אם בכלל תשוב להקלטות". על פי הדיווחים, לא מדובר באשפוז שקשור בשימוש באלכוהול או חומרים אסורים, אבל ייתכן שהנזיפה הפומבית של גומז שגרמה לביבר לסגור את חשבון האינסטגרם שלו, היתה חלק מהגורמים להתמוטטות שלה.

בתקופה הטובה עם ג'סטין. ביבר וסלינה גומז (גטי)
בתקופה הטובה עם ג'סטין. ביבר וסלינה גומז (גטי)