חמישי שעבר, טקס פרסי התיאטרון הלאומי הבימה. שירי מימון קוטפת את הפרס ע"ש אלה דן על תפקידה כאווה פירון ב"אוויטה". את סכום הפרס, 5,000 שקל, היא תרמה לעמותה ע"ש אדל ביטון. ורן דנקר מקבל את הפרס ע"ש הדסה ורפאל קלצ'קין לשחקן מצטיין על תפקידו בהצגה “נעצר בחצות" ועל תפקידו במחזמר “אוויטה". 

רן דנקר עם אחיו סתיו. מעוטר (צילום: איציק בירן)
רן דנקר עם אחיו סתיו. מעוטר (צילום: איציק בירן)


> יותר משנתיים לאחר שאיבד האלמן בועז רמות (67) את אשתו דורית, הוא נישא בשבוע שעבר בשנית. רמות, טייס קרב לשעבר בחיל האוויר, הוא כיום יצרן תכשיטים שהרוויח את 15 דקות התהילה שלו אחרי שיצא עם אשת עסקים בינלאומית. השבוע, בחסות הקאדי של שכונת כבאביר בחיפה, נשא לאישה את בחירת לבו, היאט הודה (45), מוכרת בחנות כלי בית במרכז “פנורמה" בעיר, בחתונה על פי כל כללי הדת האחמדית, פלג של האסלאם המרוכז בשכונת כבאביר בכרמל.

רמות, מזל טוב ושנה טובה. אני כותבת על החתונה שלך.
״אני מבקש שלא תכתבי כלום. זה משהו אישי. זה לא מעניינו של הציבור״.

הצהרתם על אהבתכם בפייסבוק.
״זה אישי ואני לא מתכוון לשתף איתך פעולה״.

אתה לא חושב שזה מעניין? טייס קרב שמתחתן עם ערבייה. 
״אנחנו מעדיפים שהכל יהיה מתחת לרדאר. עניין פרטי ואני לא עונה יותר על שאלות שלך. טוווווו". 
 
> בזמן שרובנו עסוקים בארוחות חג ובהתאוששות מצום יום הכיפורים, כוכבת הילדים, מאיה פפאיה, נצר למשפחת פרג', לא נחה לרגע. הנ"ל לבשה את חליפת הליצן הרפואי שלה ועשתה סבב בין מחלקות הילדים בבית החולים שניידר ודאגה שאף ילד לא יישאר עצוב בתחילת שנת תשע"ז.
 
> האמן ריי מאור מסדרת הטלוויזיה “המשימה: אמזונס" מציג תערוכת יחיד ראשונה שבה יוצגו עבודותיו. כ–%5 מהמכירות יועברו כתרומה לעמותת S.O.S חיות.
 
> וקבלו את מתיחת השנה, אף על פי שאנחנו רק בתחילתה. אריה אגוזי, כתב התעופה הוותיק של “ידיעות אחרונות", חגג יום הולדת. החברים הזמינו אותו לסיור הפלילים של בוקי נאה בחצר האחורית והפלילית של תל אביב. כשהגיעו כולם למועדון “הבורסה", ניגשה גברת אחת לאגוזי עם זיקוק גדול וצעקה בקול גדול: “אגוזי, מותק. איזה כיף שבאת עם כולם! תמיד אתה בא לבד! איזה כיף, אגוזי" והעניקה לו את הזיקוק. אלא שבוקי נאה מיהר לפזר את העשן וליישר את הגבות המורמות: “לא, הוא לא באמת בא. אני שילמתי לה בשביל התעלול הזה שגרם למחיאות כפיים מצד החברים שלו".
 
> הפרידה מאורנה ברנר (63) עשתה כנראה טוב לדני ברנר (62), מבעלי קמור לשעבר. דני, אביה של השחקנית שירלי ברנר, שבעברו היה אלוף ישראל בשחייה, השיל 40 ק"ג וחזר לגזרתו החטובה מימי נעוריו.

לירז צ'רכי ל"טוני וגאי" (צילום: יח"צ)
לירז צ'רכי ל"טוני וגאי" (צילום: יח"צ)

> הזמרת והשחקנית לירז צ'רכי הצטלמה לקליפ חדש ואופנתי במיוחד למותג השיער של TONI&GUY, ג'ני צ'רוואני ממשיכה להוביל גם העונה את קמפיין רשת ICE CUBE וגולסינה קלימולינה הצטלמה לקולקציה החדשה של גלביה.

ג'ני צ'רוואני (צילום: לירון מימון)
ג'ני צ'רוואני (צילום: לירון מימון)