אורי פפר קיבל טלפון מהוליווד, מהרגע להרגע, עם הזמנה להקרנת הסרט החדש שבו הוא מככב לצד אחד שגם ביים את הסרט, מל גיבסון. וככה, מהרגע להרגע, החליטו פפר וזוגתו, יעל גולדמן, להיענות להזמנה ולעלות על מטוס בלי הילדות, שנשארו לעזור לסבתא וסבא לערוך את שולחן החג. 


> בוקי נאה רצה לצאת לניקוי ראש על אי בודד, בלי טלפונים, מחשב ושעון. הוא פנה לרהב לסטינגזון, העורכת של “הישרדות 8", שיוצאת לצלם בתחילת נובמבר, וביקש להצטרף על תקן “הגנב חוזר". הוא הבטיח לגנוב פסלי חסינות, להעלים את נעלי המתמודדים, לריב עם התורג'י התורן, להפליץ, להיכנס שוב עירום לים, לגרום לדוגמנית הכי שווה לאהוב אותו ולהדיח את כולם. לסטינגזון אמרה שהיא הייתה מאוד שמחה לקחת אותו, אבל זו לא עונה של סלבריטאים. מרוב אכזבה הוא נאלץ לסגור הדרכה של קבוצת מעריצים בסיציליה בשמחת תורה, שם יספר על מעללי המאפיה והסנדקים.

לא שורד. בוקי נאה (צילום: אבשלום ששוני)
לא שורד. בוקי נאה (צילום: אבשלום ששוני)

 
> הוריה של אורלי ויינרמן, שלפי הדיווח האחרון שהגיע לליאורה מצויה בימים אלה בעיר קיטו אשר באקוודור, קיבלו לאחרונה התראה לפני עיקול בשל אי תשלום אגרת בית משפט בעקבות תביעה שהגישה כוכבת העבר נגד "פנאי פלוס" בגין כתבה משנת 2008. ויינרמן טענה כי הכתבה הייתה שקרית ועמוסה ברמיזות מכפישות שהוציאו את דיבתה רעה. היא תבעה 1.35 מיליון שקל, אך לא הגיעה לדיונים עצמם. בית המשפט דחה את תביעתה.

מירי ויינרמן, מה קורה?
“אין שום עיקול, ואני לא משתפת איתך פעולה".

עו"ד טל ליבליך, ממשרד ליבליך מוזר שייצג את "פנאי פלוס", איך תסכמי?
“את הודעת העיקול שלחה מערכת בתי משפט, כי ויינרמן לא שילמה את האגרה שהייתה אמורה לשלם. דווקא 'פנאי פלוס' בחרו שלא לפתוח תיק הוצל"פ נגד ויינרמן למרות שבית המשפט פסק בהוצאות לטובתם. התביעה שהוגשה על ידי ויינרמן הוגשה לאחר כמעט שבע שנים, על סף תקופת ההתיישנות. טענות ויינרמן כי הכתבה הכפישה אותה הוכחשו בצורה מלאה על ידינו". 

מוכפשת? אורלי ויינרמן (צילום מסך)
מוכפשת? אורלי ויינרמן (צילום מסך)