לאחר שהגיעו לסיכום על הפרדת כוחות לתקופה קצרה, מתברר שבין עמוס לוזון לאירית רחמים עדיין יש אהבה והיא מנצחת. מעצבת האירועים ואיש העסקים אומנם החליטו לא מזמן על התנתקות, אך מקורות יודעי דבר ידעו לספר כי השניים טסו בחשאי לברצלונה ואפילו נצפו ביציאה מחדר ה-VIP של קזינו מפואר בעיר כשהם מחובקים ואוהבים מתמיד. עכשיו רק נשאלת השאלה אם איש העסקים ובעלי מכבי פתח תקווה בכדורגל הרוויח או לא.

 

A photo posted by Irit Rahamim (@iritrahamim) on


עדיין חוגגים. אירית רחמים עם עמוס לוזון לפני כמה חודשים (צילום: אביב חופי)
עדיין חוגגים. אירית רחמים עם עמוס לוזון לפני כמה חודשים (צילום: אביב חופי)


> שלישי השבוע, איתן בן אליהו, מפקד חיל האוויר בדימוס ואיש שעבר את מהירות הקול המון פעמים, נסע ביגואר XF שלו, סיפור של לפחות חצי מיליון שקל, ברחובות הרצליה פיתוח. מהירות נסיעה: קרוב לאפס. אפילו רוכבי האופניים עקפו אותו.
 
בן אליהו, האופק עוד רחוק?
“לפעמים עדיף גבוה ומהר ולפעמים עדיף נמוך ולאט".

> לפני כחודש נפטרה אמו של האמרגן והפעיל החברתי ישראל בונדק. ההמונים שגדשו את ביתה של אמו המנוחה, סבריה, שמו לב ש–11 ילדיה לא ישבו ביחד שבעה, אלא התפצלו, וזאת לאחר שהתגלעה ביניהם מחלוקת עם אשפוזה של האם בבית החולים הסיעודי במעלה אדומים. בונדק, שלא החסיר יום ביקור אחד מלבד שבתות וחגים, זעם על כך שהנטל לא מתחלק שווה בשווה בין כל הילדים והתנצח עמם. בתגובה הוציאו כמה מאחיו צו הרחקה לשלושה חודשים נגדו. כשהשופטת שאלה את בונדק לדעתו, הוא ענה: "גבירתי, שלושה חודשים זה קצת, מה יהיה אחרי שלושה חודשים?". ענתה השופטת: "מה אתה מציע?". ובונדק חתך בבשר החי: "אני מבקש שההרחקה תהיה לצמיתות. מי שאין לו מצוות כיבוד הורים לא זכאי לעמוד לידי".

בונדק, אחים בדם?
"אני כבר המון שנים שכול מאחים. מעבר לכך אני מסרב להגיב".

> איש העסקים יקי לייטר חגג יום הולדת בביתו ברמת השרון עם צמרת המשטרה בדימוס ועוד. הגיעו: אריה עמית ואורי ברלב, אלי פפושדו והמיליארדר (מהצד הלא נכון של החובות) אליעזר פישמן.

> נסטיה ולריה הצטלמה לקולקציית חורף 17־'16' של בית האופנה מאיה נגרי. הצילומים נערכו במדבר.