מי שלא הגיע למסיבת יום ההולדת 70 שהפיקה ורקחה יו"ר אגודת ידידי הקאמרי ליאורה עופר למנכ"ל הפורש נעם סמל היה דווקא ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. מצד שני, הייתה לו סיבה לגמרי מוצדקת: הוא סעד את אשתו יעל ששברה את הרגל בטרק. ליאורה מאחלת בריאות והצלחה לשני הצדדים.

בדרך כלל מכבד. רון חולדאי וליאורה עופר (צילום:איציק בירן)
בדרך כלל מכבד. רון חולדאי וליאורה עופר (צילום:איציק בירן)

גיתית מגל, אשתו של ח"כ לשעבר ינון מגל, שברה שתיקה בקבוצת נשים סגורה בפייסבוק, וביקשה להרגיע את ההתקפות על בעלה, שטען שלשלי יחימוביץ' אין מה לגנות את ארי שביט, משום שהיא ניהלה רומן עם גבר נשוי: "שלום, שמי גיתית מגל, אשתו של ינון מגל. במהלך היום קראתי כאן בפיד עשרות אם לא מאות תגובות נגד בעלי. מבלי להיכנס עניינית לתוכן הדברים הרגשתי שברצוני לומר לכן משהו. איך ייתכן שבשמה של אותה רגישות אתן מוציאות תחת ידכן אמירות כה בוטות, שיפוטיות ופעמים רבות נמוכות - בזמן שאתן יודעות שיש סיכוי שאקרא אותן? (הרי ברור שחלקכן לפחות יודעות שאני חברה בקבוצה הזו)".



"הייתי יכולה להרצות לכן על מורכבות החיים ואולי אפילו להביא דוגמאות מחייכן (שמן הסתם אינם מושלמים), או לדבר על האיפה ואיפה, ועל העובדה ששמות כמו איבגי או ארי שביט משום מה לא עלו כאן. וגם לשאול: ואפילו נגיד שינון היה עבריין (התיק נגדו נסגר מחוסר אשמה!), הלווו זו אני פה! אבל הייתי פשוט שמחה להציב מולכם מראה קטנה לערב אחד, לא יותר מזה. תסתכלו בה רגע לפני שאתן מדברות על ערכים נשגבים ופגיעה בנשים. תתחילו בלהיות בני אדם, בפיד הקטן בפייסבוק".

> קסטיאל נגד קסטיאל: קרב כיסאות ושולחנות בממלכת הרהיטים. נועה קסטיאל, הבת של משה, פותחת השבוע חנות משותפת לה ולרו"ח יונית רבינוביץ', שהיא לגמרי במקרה אשתו של הפסיכיאטר שטיפל בה, ד"ר אילן רבינוביץ', קונקורנציה לאבא משה.


משה קסטיאל, רהיט בראש?
"כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. זו מדינה חופשית".


הבנתי שלא כל כך אהבת את הצעד הזה.
"שיהיה לה לבריאות ובהצלחה".


אתה מגלה מעורבות?
"לא".


תלך לראות את החנות?
"אולי".


נועה קסטיאל, מה עם כבוד האב
?

"את מוזמנת לפתיחה, את יכולה לעקוב אחרינו באינסטגרם. מיזם אמנות שעוד לא נראה כדוגמתו בישראל. שתי נשים שמובילות פרויקט ענק ומנצחות על ניהול עשרות אמנים בעלי מקצוע מהשורה הראשונה".

משה ורותי קסטיאל (צילום: אביב חופי)
משה ורותי קסטיאל (צילום: אביב חופי)

> מיד אחרי ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום, מיהר בועז הרפז, שחגג השבוע 50, לצייץ בטוויטר ולספר לעדת עוקביו על עיתונאי שפנה אליו והציע לו להימנע מניהול המשפט, אלא שהוא דחה את ההצעה כי לדעתו יש עניין לציבור להאזין לכל ההקלטות של השיחות.


הרפז, בימים אלה, כשכולנו חשודים, יכול להיות שזה הזמן להוציא מהארון את העיתונאי שפנה אליך?
"נכון, צייצתי. אתם חזקים. לא נכון בשלב הזה לעשות את זה".


תן לנו דוגמה אחת של הקלטה שיכולה לטלטל אותנו.
"אני חושב שהרבה יטלטל. לא מעט".


איך חגגת את יום הולדת 50?
"חברים טובים הזמינו לארוחת ערב, חברים מהעבר שהולכים איתנו לאורך הדרך. ובכך זה הסתיים".

> החיים של שירלי אביטל (אבוטבול) לא קלים. היא הבת של פליקס שחוסל בפראג, אחות של פרנסואה (שחוסל) ואסי (שבכלא), אמה אסתר נפטרה מסרטן ובעלה חוסל בנתניה בצרור שחטף חודש אחרי החתונה (וגם האקס, שי שירזי, נרצח). אז עכשיו שירלי בפריז, חזרה בתשובה והתחתנה עם קרוב משפחתה תיירי אבוטבול. כרגע היא בהריון ובארץ, כנראה כדי ללדת כאן.


שירלי, הכל נשאר במשפחה?
"זה לא מעניין אף אחד. בשביל מה לכתוב כזה דבר?".


רק בשורות טובות.
"אני מבקשת שלא תכתבי".