חשבתם שהימים השובבים של אליל הבנות ג'סטין ביבר כבר היסטוריה? שהוא גבר של ליידי מסוימת שמרגשת אותו? שהוא מחפש את החצי השני לה יצעק "בייבי, הו"? כי מתברר שהזמר הפוחז הוא לא בדיוק גבר של אישה אחת ויחידה. גם לא של שתיים או שלוש לצורך העניין - כי בסוף השבוע האחרון, חגג עם לא פחות משש דוגמניות בסוויטת בית המלון שלו בעיר פראג.

על פי הדיווחים באירופה, השובבון בן ה-22 שמבלה בתקופה האחרונה ביבשת קרירה במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי שלו (שעל פי השמועות אמור להגיע בחודש מאי הבא גם לישראל), ביקש את חברתן של שמונה דוגמניות בעלות מראה אירופי, לארוחת ערב אחרי השואו שלו בעיר הבירה של צ'כיה. לכן, גורמים מטעמו פנו לסוכנות דוגמנות מקומית - שפרסמה בין המיוצגות שלה את הדרישה הזוהרת, שתוארה כ"ג'וב ללא תשלום, אבל אם אתן מעוניינות העבודה תתחיל בעוד כשעה, התנהגו יפה ודברו באנגלית בלבד". בכל זאת, סעודה עם פופסטאר אמריקני.

אז ככה זה נראה? בובת ג'סטין ביבר מוקפת בבנות (גטי)
אז ככה זה נראה? בובת ג'סטין ביבר מוקפת בבנות (גטי)

ככל הנראה, בגלל הדחיפות של ה"עבודה" - רק שש בנות הצליחו לעבור את הסינון ולהשתלב בין אנשי החבורה שבילתה עם ביבר עד השעות הקטנות של הלילה, תחילה בבר מקומי ובהמשך גם בסוויטה המפוארת שבה הוא שהה בעיר. למרות שחתמו על הסכם סודיות, המקומיות הבלונדיניות (ברובן) סיפרו שהערב המפתיע בחברתו של ג'סטין היה נעים, אבל ממש לא התגלגל למקום מיני או סליזי ולא כלל עירום - כמו שנטען בתקשורת המקומית - לפחות לגבי אחת מהבנות. 

"אני לא עובדת כנערת ליווי או מקבלת כסף עבור שירותי מין, אבל תודה לכולם על ההצעות", טענה אחת מהן בתגובה צינית ברשתות החברתיות, "הוא פשוט דיבר איתנו ובילה כמו כל בחור נורמלי, הוא נהנה מבילוי רגיל עם אנשים מקומיים", אמרה בנחרצות. אה, אז לא ראית את ליטל ביבר?

פאן לו במקסימום. ביבר באמבט (אינסטגרם)
פאן לו במקסימום. ביבר באמבט (אינסטגרם)

נו באמת, יכולתן לקבל את כל זה! ביבר על הבמה
נו באמת, יכולתן לקבל את כל זה! ביבר על הבמה