הולה! קצת פחות משנה עברה מאז שהזמר הלטיני ריקי מרטין, הצהיר בגאווה על השטיח האדום ואז גם ברשתות החברתיות על מערכת היחסים שלו, עם אמן יצירתי בשם חואן יוסף, שמקרה גם הוא גבר נאה, טוב, חתיך מאוד. כיום, המסוקס כבר בטוח שזה האחד של חייו - כך שהציע לחיות איתו לעד.

כוכב הפופ בן ה-44 שיצא מהארון בשנת 2010, התארח השבוע בתכנית של אלן דג'נרס, כך ששאלה אותו על מערכת היחסים המרגשת, הוא סיפר לראשונה שהציע ליוסף נישואים - תוך שהוא משוויץ בטבעת האירוסים. מרטין, שעתיד להתחתן בקרוב בפעם הראשונה בחייו, גילה שפגש את יוסף בן ה-32 בתערוכת ציורים והתאהב ביצירה שלו. "ראיתי את האומנות שלו והשתגעתי, בגלל שכל כך אהבתי את מה שהוא עושה", פטפט עם דג'נרס בהתרגשות, "יצרתי איתו קשר, ומשם התחיל סיפור האהבה". מאז החיבה בין השניים רק פרחה, כך שהם סיפקו לפפראצי תמונות מעוררות קנאה בהחלט. תראו, מדובר בזוג פוטוגני ולוהט!


 


עוד לפני שפגש את יוסף, מרטין בילה שנתיים נטולות אהבה רומנטית, אבל עם המון סיפוק מהתאומים המתוקים שלו שהביא לעולם יחד עם בן הזוג לשעבר קרלוס גונזלס - מי שניהל איתו מערכת יחסים בת כמעט שבע שנים, בלי דיבורים על חתונה. לפני כשנה, כשעוד היה רווק, מרטין סיפר בראיון על כוונותיו להתחתן ולמצוא את האחד - מעניין אם תיאר לעצמו שזה יקרה כל כך מהר!