בשני שעבר, לאחר טקס הענקת פרסי מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות שהתקיים במלון "הרודס" באילת, הייתה אמורה לעלות על הבמה שלישיית מה קשור. על פי התוכנית, ההופעה הייתה צריכה להתחיל בין השעה 21:45 לשעה 22:00, אלא שהשלישייה הייתה לחוצה מאוד וביקשה מהנהלת הכנס שיסיימו מוקדם. כשכבר עלו לבמה, נתנו השלושה מופע קצר ומביך שגרם למרבית האורחים לצאת מהאולם. רק אחר כך התבררה הסיבה: לחבר׳ה המתין מסוק פרטי של טדי שגיא, שחגג באותו ערב יום הולדת לחברתו יעל ניזרי, והמסוק הטיס את הלהקה להופעה פרטית. מארגני הכנס זעמו על חברי הלהקה, שגם קיבלו חדר לכל אחד וטיסה חזרה, ולמרות זאת הם לא עדכנו וגרמו להפסדים.

יוסי בר מוחא, מנכ״ל אגודת העיתונאים, הוצא מהקשרו?
״ההופעה הייתה מביכה, ברמה נמוכה, שלא מתאימה למה קשור שרבים מעריצים".


גיל אומפריאל, מנהל היח״צ של מה קשור, אתה מכחיש?
"להופעה של טדי שגיא אין שום קשר, מה קשור נתנו בדיוק את הזמן שהיו אמורים לתת, מופע באורך מלא, כך שהספקולציה לא במקומה״.


שלישיית מה קשור (צילום: פזית חופי)
שלישיית מה קשור (צילום: פזית חופי)

> עו"ד צבי אגמון נפרד מאשתו השנייה, ונראה לאחרונה עם הפרסומאית לימור לזרוביץ', בעיקר במקומות היותר פלצניים כמו "צפרה" ו"טורקיז".


אגמון, נהנה?
"אין לי שום בת זוג. אני רווק בודד. את יודעת, הייתי רק עם כמה בחורות במסעדות. יאללה, רבותי. אין לי בעיה. מה שתכתבי הכל נאהב".

> מה יש לחבר׳ה האלה עם רחפנים? יום חמישי בבוקר, גני התערוכה, כנס של מכון הייצוא בהשתתפות 60 נציגי מדינות מכל העולם, כולל מדינות שאינן מקיימות איתנו יחסים בגלוי. כולם נושאים עיניהם השמיימה לתצוגה מדהימה של רחפן המדמה מצד אחד הטלת פצצות ומצד שני מדגימה איך יוצרים מולו חומת מגן אווירית. משלחת של משרד הביטחון, בראשות המנכ״ל אודי אדם, מגיעה ומתרשמת עמוקות. ואז מבקש אדם ממפעיל הרחפן לתת לו להפעיל. עוברות שתי דקות וידיו המנוסות של אדם מטיסות את הרחפן ותוקעות אותו על צמרת העץ הכי גבוה בגני התערוכה למגינת לבם של מאות האנשים שצופים בתצוגה. רק אחרי שעתיים, בסיועם של מנופים מיוחדים, שב הרחפן לבסיסו בשלום. הפעם, משום מה, לא ביקשו אנשי המשלחת הרוסית שנכחה במקום לקבל את הרחפן במתנה.

טרי ניומן, יו"ר דירקטוריון קבוצת TSD, ייצג את ישראל בכנס של הקונגרס היהודי העולמי למנהיגי דור העתיד (JDCorps) שנערך בשטרסבורג ובבאזל, שבו השתתפו נציגים מ–36 מדינות מרחבי העולם. לא משנה מה היה סדר היום שם, כולם דיברו רק על נושא אחד - דונלד טראמפ. יש גם תמונה.

טרי ניומן (צילום: צילום גולשים)
טרי ניומן (צילום: צילום גולשים)

> האחים עופר ואלון יונסוף השיקו את קולקציית שעוני האורלוגין היוקרתיים COMITTI בבוטיק תכשיטי JB בכיכר המדינה בנוכחות שגריר בריטניה בישראל מר דיוויד קוורי. הגיעו: אירמה מיכאלי, לי לוי הפרזנטורית, משה גנזי, רוברטו מור, מירון לוי, מירי חבס, דובי שיף, האדריכל חנן פרי, דני מזרחי, האדריכלית אורלי שרם, נוני מלכא, שירן מניה ועוד.