רפי רפאלי, אבא של בר ובעלה של ציפי, ממשיך במלחמת החורמה נגד עיריית הוד השרון. הפעם על הכוונת: אביו של ראש העיר חי אדיב. הסיבה: לטענת רפאלי האב - אביו של ראש העיר בונה בביתו בנייה לא חוקית.

משפחת רפאלי (צילום: עידו איזק)
משפחת רפאלי (צילום: עידו איזק)

דוברות עיריית רמת השרון, מבקר המדינה מעורב?


"לפני כחודשיים הגיע תושב העיר, רפי רפאלי, למשרדי מחלקת הפיקוח על הבנייה וביקש להתלונן על חריגות בנייה הקיימות בבית הוריו של ראש העיר. תושבי העיר כולם, לרבות נבחרי הציבור ובני משפחותיהם, מחויבים לאותן הוראות חוק ולאותו הדין וכך מטופלת גם תלונתו של התושב רפאלי. צר לנו כי יש מי שמנסה לנגח את העירייה על גבו של אביו של ראש העיר בן ה–90, אב שכול, אשר החריגה הנטענת כלפיו הינה שימוש בסככות שהוקמו בשנות ה–50 וה–70, כשאחת מהן משמשת כחדר הנצחה לבנו, חלל צה"ל סא"ל שמוליק אדיב ז"ל, שנפל בהסתערות על מחבלים בהר דב.

במסגרת תלונתו הגיע רפאלי לביקורים בבית האב למטרת צילום הבית, וחבל שלא תיאם ביקורים אלו מראש, שכן אז היה מוזמן לסיור בחדר ההנצחה, לעיון בחומרי ההנצחה ולקבלת הסבר על אודות האנדרטה שהובאה מהר דב ונמצאת בחצר הבית וכל זאת באופן גלוי ולא בהיחבא".

רפי רפאלי, איך תסכם?

"כשראש העיר התחיל עם הרדיפה אחרי, הלכתי לעירייה ואמרתי ׳חבר׳ה, מה אתם רוצים ממני? לכו לבית של אבא של ראש העיר, יש שם אורוות ללא רישיון. אמרו לי, ׳זה ישן. חלה על זה התיישנות׳. עברתי שם במקרה לפני שנתיים וראיתי שאין שם אורוות, יש שם שתי יחידות דיור, חניה מקורה ומחסן חדש, וזה על קו הגבול של מבנה שנבנה ללא היתרים. לבי לבי על אבא שלו שאחיו נהרג, אבל אפשר להקים אתר הנצחה עם רישיון ובטח שלאבא של ראש העיר קל לעשות את זה. על אף מבנה שם לא משולמת ארנונה".

רפי רפאלי (צילום: ניר פקין)
רפי רפאלי (צילום: ניר פקין)