כוכבת הטראש ההוליוודית קים קרדשיאןחזרה לעצמה בשבועות האחרונים, התחילה לבלות וללכת להשקות ואירועים לצורכי עבודה. נכון שהשודדים שפרצו לחדר המלון שלה בזמן שהייתה בפריז כבר נתפסו אבל נראה שאת הצלקת שהם השאירו לה היא לא תשכח לעולם.

הייתה מלאת בלינג. קים קרדשיאן (צילום: splashnews(
הייתה מלאת בלינג. קים קרדשיאן (צילום: splashnews(

נראה שהמשטרה הצרפתית לא עושה את עבודתה כל כך טוב, כי אחרי שלקח לה המון זמן למצוא את החשודים שגנבו לקרדשיאן תכשיטים בשווי למעלה מ11 מיליון דולרים, עכשיו ההצהרה שלה מהתלונה דלפה לרשת שם היא חשפה את כל מה שקרה, תחזיקו חזק זה נשמע כמו סרט איימה של ממש:



" שמעתי צעדים מחוץ לדלת, ניסיתי להתקשר לשומר הראש שלי אבל הוא לא ענה. ישר אחרי שניתקתי שני אנשים עם מסכות במדי שוטרים נכנסו לחדר וקשרו אותי. אחד מהם, שאל אותי איפה טבעת האירוסים שלי". קימוש שיחקה אותה גיבורה ואמרה שהיא לא יודעת איפה היהלום הענק אותו קיבלה מקניה. אחרי שכיוונו עליה נשק חם היא הבינה שכל מה שקורה זה לא משחק.

זאת טבעת הענק. קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
זאת טבעת הענק. קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

"הוא כיוון עלי נשק. הוא לקח את הטבעת. הוא שאל אותי איפה כל שאר התכשיטים והכסף. הם תפסו אותי וגררו אותי למסדרון. לבשתי רק חלוק אמבטיה והייתי עירומה מתחת. משם הם לקחו אותי לחדר השינה ודחפו אותי למיטה וקשרו אותי עם חבלים מפלסטיק, שמו לי נייר דבק חזק על הידיים, רגליים וסתמו לי את הפה. הם לקחו אותי לשירותים, לאמבטיה אם להיות מדוייקים"

עכשיו אחרי ששמעתם את סיפור האימה של קרדשיאן, ברור למה היא בחרה להיעלם לתקופה אבל היי! לפחות אפשר להתחיל לצפות לסרט אימה בכיכובה, המבוסס על השוד הנוראי שעברה. כי הרי מכל דבר הם מצליחים לעשות כסף לא?

לגמרי שווה בכי. (צילום מסך)
לגמרי שווה בכי. (צילום מסך)