האזרח המודאג יאיר נתניהו פרסם ביום שישי האחרון בעמוד הפייסבוק פוסט בעקבות השבעתו של דונלד טראמפ. "ברכות לנשיא טראמפ!!!! ביי ביי אובמה", עם שלל אימוג'ים של חגיגה. על הפוסט העמוק חתם היורש בשם יאיר הון, אחרי מספר שמות שהוא אימץ לעצמו בעבר, כמו ג'סי נתן ויאיר נתן.

בשבוע שעבר מארגני הליכודיאדה, המפגש השנתי של פעילי הליכוד שיתקיים החודש באילת, הציבו את יאיר נתניהו ברשימת המועמדים בפריימריז המועמדים שיעמדו במוקד המפגש השנה. המארגנים פרסמו  את המודעה לקראת המפגש השנתי, בו התנוססה תמונתו של יאיר נתניהו בלווי הכיתוב "ליאיר נתניהו הצבע 733".  הדבר הציף את השאלה המסקרנת: האם נתניהו,הבן בדרך להיכנס לחיים הפוליטיים? 

המודעה הקוראת להצבעה ליאיר נתניהו. צילום: ללא קרדיט



יועץ התקשורת של הליכודיאדה אמר ל"מעריב אונליין" כי שמו של נתניהו הבן שובץ ברשימת המועמדים מבלי שנעשתה אליו פנייה. בין המועמדים האחרים שיתמודדו בבחירות המקדימות הללו נמצאים עו"ד ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר והאנס המורשע משה קצב, גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון וכן ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום.


המארגנים הוסיפו גם את שמו של הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל", אך הוא דרש מהם להסיר את שמו. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב הצל: "ראיתי שצירפו אותי ללא רצוני לדבר הזה שנקרא 'הליכודיאדה'. אז לפני הכל אני רוצה שתדעו שלמרות בקשות חוזרות שלי למארגנים ובקשה מפורשת שלי לא להשתתף ושלא יכניסו את השם שלי לדבר הזה ושאני לא מעוניין ל קחת בזה לא הזיז להם והכניסו אותי בכוח".