תנשמו עמוק עמוק! בריטני ספירס זמרת הפופ הכי מצליחה של שנות ה-90, שעושה בשנים האחרונות קאמבק מרשים שריינה את ה-2 ביוני כדי להגיע לישראל ולהופיע בפני עשרות אלפי מעריצים ומעריצות בפארק הירקון בתל אביב. גורמים רשמיים חשפו כי ספירס ומפיקיה הסכימו ומצפים להופיע בארץ הקודש אך המשטרה כרגע עוצרת בעדם מלהגיע.

שמועות על בואה של ספירס שהתחילו בסוף השנה שעברה קורמות עור וגידים, אבל למרות שיש תאריך משוריין תמיד איכשהו הבאת אמנים גדולים מוטלת בספק עד תחילת מכירת הכרטיסים כפי שקרה עשרות פעמים עם ביונסה ולאחרונה גם עם קולדפליי. אז מה כרגע מסבך את ספירס מלהגיע להופעה? משטרת ישראל. גורמים מסרו כי בשל ריבוי ההופעות בחודש זה, ייאלצו ככל הנראה למצוא לה תאריך הופעה חדש בעקבות בעיות ביטחוניות עם המשטרה ועד אז הופעתה בשווי 2 מיליון ש"ח שכבר אושרה לפיו, עדיין מוטלת בספק. מי שככל הנראה עומד מאחורי הופעתה של ספירס הם קבוצת "בלוסטון" שבעבר הביאו את ריהאנה ואחראיים על הבאתם של גאנס אנד רוזס.

נשמח לראות אותה לוהטת על הבמה הישראלית. בריטני ספירס ( צילום: גטי)
נשמח לראות אותה לוהטת על הבמה הישראלית. בריטני ספירס ( צילום: גטי)



עד אז, ספירס תמשיך להתאמן לקראת ההגעה לארץ בהופעותיה במלון פלאנט הוליווד בלאס ווגאס, וצריך לקוות שלהבדיל משואו שלה שם, שבנוי כולו מליפסינג, בארץ תוכלו לזכות לראות אותה שרה על אמת.

מישהי להישען עליה
מישהי להישען עליה

תקרע את הרחבה
תקרע את הרחבה