אז כמה דרשה הזמרת דיקלה עבור הופעה בחתונתו של ח"כ אורן חזן עם בחירת ליבו רינת קוטקובסקי? הנה הגרסאות, תשפטו בעצמכם.

רשות הפתיחה למשרד היח"צ של דיקלה: "אורן חזן ביקש שהיא תופיע בחינם וצוות הבוקינג של דיקלה ביקש שלפחות יממן עלויות של הגברה, נסיעות וכדומה. כשחזן הבין שמדובר בעלות בסיסית, החליט לוותר וטרח לציין כי היה מצפה שלא לשלם כיוון שהוא הגיע למופע של דיקלה בהיכל התרבות וצולם בו על ידי מדורי הרכילות. מיותר לציין שחזן קיבל את ההזמנה למופע של דיקלה בחינם לאחר שפנה להפקה בבקשה לזוג חינם".

דיקלה (צילום: זוהר רון)
דיקלה (צילום: זוהר רון)



מדוברו של ח"כ חזן נמסר: "ח"כ חזן אינו סבור שחתונתו היא ‘יום העצמאות' של הזמרת דיקלה וחברת ההפקה שלה, בו מרוויחים עשרות אלפי שקלים על הופעה, ולכן סירב לשלם את המחיר המופרז והמוגזם של 20 אלף שקל השווה לשלוש משכורות ממוצעות, וזאת עבור שיר אחד בלבד של שלוש דקות (לא כולל הגברה). יצוין שעוד בטרם סוכם על ההופעה יצאה לכלי התקשורת הודעה שדיקלה תופיע בחתונה. ההודעה לא מטעמו של ח"כ חזן וללא קבלת אישור ממנו. עכשיו נראה כי אחרי שעשו את הסיבוב היחצני הראשוני, מבקשות דיקלה וחברת ההפקה לקבל לעצמן פרסום נוסף. פתטי. כמובן שח"כ חזן מעולם לא ביקש לעצמו כלום - לא כרטיסים ובטח שלא הופעה. הכל הגיע מיוזמתה של דיקלה. חבל שביום החשוב בחייו ישנם גורמים אינטרסנטים שיעשו הכל בשביל להרוויח עוד סיבוב יחצני זול על גבי השמחה שלו וחייו הפרטים".

ואחרי שח״כ חזן הרים כמה טלפונים גם לזמרת עצמה החליטו במשרד יח״צ לרכך את הגרסה. קבלו גירסה לייט -

תגובת משרד היחצ של דיקלה: ״ההיפך הוא הנכון, אורן חזן ביקש שהיא תופיע בעלות סימלית וצוות הבוקינג של דיקלה ביקש שלפחות יממן עלויות של הגברה, נסיעות וכדומה. כשחזן הבין שמדובר בעלות בסיסית החליט לוותר וטרח לציין כי היה מצפה שלא לשלם כיוון שהוא הגיע למופע של דיקלה בהיכל התרבות וצולם בו ע״י הרכילות. מיותר לציין שחזן קיבל את ההזמנה למופע של דיקלה ללא תשלום״.

אורן חזן וארוסתו. (צילום פרטי)
אורן חזן וארוסתו. (צילום פרטי)