הבוקר (שני), התקיים המשפט בנוגע לערעור של הזמרקובי פרץ, אחרי שהוחלט בבית המשפט כי הוא ידון לשנתיים מאסר בפועל לאחר שהורשע בהעלמות מס בהיקף של 5.8 מליון שקלים. עד המדינה בתיק היה אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש, והשופטים קבעו כי פרץ שיקר לחוקרים ושיקר בבית המשפט וכי הייתה הסכמה בינו לבין יעיש להסתרת הכנסות מהרשויות.

השופטת, החליטה לא לקבל את הערעור, אך בעקבות מצבו של של פרץ, שאיבד את אביו לפני כמה שבועות ומאז תומך באמו כלכלית לצד העובדה שאבדו נכסיו והוא לא מופיע יותר, עונשו ככל הנראה יומתק.

החלטה קשה. קובי פרץ (צילום: אבשלום שושני)
החלטה קשה. קובי פרץ (צילום: אבשלום שושני)


ליאורה תפסה את שריתה פרץ, אמו של פרץ לשיחה קצרה. היא, לא כל כך הייתה מעורבת במה שהתרחש הבוקר והופעתה לשמוע על דחיית הערעור. מה שכן, שריתה משוכנעת שבנה לא ייכנס לכלא והיא יודעת מי האשם בכל הסיפור.

היי שריתה, רציתי לדבר איתך לגבי ההחלטה שהתקבלה היום, להשאיר את פסק הדין כמו שהוא.

"את מדברת על קובי?"

כן על קובי

"אז לא יודעת מה התקבל...מה?"

אני אעדכן אותך, התקבלה היום החלטה שהערעור שהוא הגיש נדחה ומה שהכריעו בבית משפט זה שהגזר דין יישאר

רגע זה לא נגמר?

כן היום נגמר. אבל הערעור נדחה. איך את בתור אמא מרגישה? בטח זה מאוד קשה לך כל הסיפור הזה?

"בטח קשה זה לא מילה, אני חשבתי היום שהוא יצא זכאי, ברגע שהיו כל ההוכחות ולא שמו לב לדברים... זה מוזר לי לשמוע דברים כאלה. קשה לי. לא מספיק הוא איבד את אבא שלו, וגם אני אין לי חיים גם ככה שאני מושכת עם הילד הזה כמעט 8 שנים. לא מסתכלים עליו בכלל, על שום דבר טוב שהוא עשה. הוא עשה הרבה דברים טובים. יותר מדי דברים טובים הוא עשה. שההוא גנב את ה-7 מיליון והחביא במזוודה במחסן, הוא יצא מהארץ והבן שלי צריך לשלם על זה. אין צדק בעולם".


 

A post shared by Kobi Peretznew (@kobiperetznew) on


הוא יכנס לכלא או לא?

"לא, בעזרת השם הוא לא יכנס בכלל, אין סיכוי. הוא רצח?"

לא, הוא העלים מס

"מה הוא העלים כסף? הוא לא העלים אותו בכלל. זה שיש לו את הכסף ברח לא? עשה מה שהוא רצה ונסע לחו"ל, למה שהבן שלי יכנס לכלא?

את מתכוונת לאמרגן?

בטח, לקח את כל המזוודה ומאשימים את הבן שלי. זה מתקבל בכלל? הוא בישל את הדייסה והעביר לבן שלי. איפה הצדק בעולם?