יש מצב שפספסתם בשעות האחרונות את ריב עצמי מגוחך במיוחד. בטח כמו רוב הישראלים במדינה, אתם נמצאים ברשתות חברתיות כאלו ואחרות מלבד בטוויטר. חבל. כי בדיוק עכשיו מתבצע סוג של מונולוג בידי בקי גריפין, כתבת הספורט ומגישת הטלוויזיה לשעבר כנגד עמרי כספי ואשתו שני רודרמן, ולא בפעם הראשונה.

במהלך סוף השבוע, פרסמה ליאורה לראשונה כי מי שמנהל את בית האבות "נאות כיפת הזהב" שבחיפה בו העובדים התעללו בקשישים הוא לא אחר מחמיו של כספי, אביה של אשתו שני רודרמן. העיסוק הלא מוסבר של גריפין בכספי התחילה לפני כארבע שעות, בו צייצה " עמרי כספי מעניין פה לאוהדי הכדורסל את התחת. הוא אפילו לא הוזכר בנוטיפיקציות של האפליקציה של ה @nba" , והמשיכה באמירות כמו "מתחיל להיראות כאילו הקריירה של עמרי כספי המסכן יצאה משליטה מהרגע שהוא התחתן". "הבלאגן של משפחתה של שני רודרמן עם פרשת ההתעללות בבית האבות זה בדיוק ההסחת דעת שעמרי כספי זקוק לה".


גריפין, למרות התגובות של הגולשים המשיכה בשלה וכתבה דברים נוספים כמו: "גועל נפש כנראה עובר במשפחה", " לכל אוהדי עמרי כספי העלובים ששוב מטרילים: שמה עליכם ז*ן", "לא מפתיע: המשפחה של האישה עם הפה הגדול של עמרי כספי בעלת בית אבות מתעלל".

אז אם גם אתם חושבים שיש לה בעיות נפשיות יש לה תגובה בשבילכם: "חושבים שיש לי אובססיה לעמרי כספי? לכם יש אובססיה אלי. אתם רק מחכים לצייץ עלי, כאילו הקמתם מועדון של מוציאי דיבה ולשון רע. על מה? על דעותיי."