יהודית באומן–תבורי החליטה להסתער לאחרונה על משכן הכנסת כדי להסיר את החומות ואת המחיצות של נערות ונשים רבות שסובלות מאנורקסיה ומבולימיה, וכדי להילחם עבור הצעת חוק אשפוז בכפייה במחלקת הפרעות אכילה. באומן–תבורי, שיוצאת למלחמה הזאת בעקבות סיפור אישי כואב, מתכוונת לרתום למלחמה גם את בן הזוג שימי. במקביל, בעקבות מלחמת השבטים המתוקשרת, הבת הבכורה של יהודית, אורלי באומן, מתכוונת להגיע עם משפחתה מלונדון כדי לנסות לקרב את בני משפחת תבורי ולעשות שלום אזורי.

יהודית ואורלי באומן. (צילום: צילום פרטי)
יהודית ואורלי באומן. (צילום: צילום פרטי)

לבית כנסת צדדי וקטן ברחוב ביאליק ברמת גן הגיע במפתיע לתפילת ערבית אורח מכובד - יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה. אחד המתפללים, שהתלהב מהאורח המיוחד, בירך אותו על הניצחון בשבת וזכה בחיוך רחב מהבוס הגדול, שלא רווה נחת השנה, בלשון המעטה, מקבוצתו הירוקה.



כוכבת הילדים המצליחה מיכל הקטנה ושני ילדיה, יולי וליאו, נבחרו להוביל את קמפיין "בואו נזוז" של רשת נעלי הילדים והפעוטות nimrod&more.

ליהיא שמריך, בעלת המותג LUMINARY של שמלות הערב, בחרה להציג את הקולקציה שלה עם הדוגמנית ורוניקה הטנר.

מיכל הקטנה והילדים (צילום: רפי דלויה)
מיכל הקטנה והילדים (צילום: רפי דלויה)

יום ראשון, רוברט קרומינס, מעצב השיער של כוכבי הוליווד, בהם ליידי גאגא, מדונה, קלינט איסטווד, סנופ דוג, וידל ששון ועוד, מרצה בפני כאלף איש באירוע של פול מיטשל, המיובא לישראל על ידי גיא שפנצר וקובי סקאל. בלט: כוכב "האח הגדול" מהעונה שעברה, מעצב השיער איציק כרסנטי.

איציק כרסנטי וגיא שטנצר (צילום: יח"צ)
איציק כרסנטי וגיא שטנצר (צילום: יח"צ)