עשרות מבקרים הגיעו בשני לאירוע FOOD TECH &MUSIC לציון פתיחת הביתן הישראלי בתערוכת הסלולר בברצלונה MWC2017. הביתן הוקם על ידי מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, ומשך אליו אורחים רבים שהגיעו לראות מקרוב את הבציר האחרון של טכנולוגיות הסלולר הישראליות.

עשו את ברצלונה: רמזי גבאי יו"ר מכון היצוא, גדי אריאלי  מנכ"ל מכון היצוא, שרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים, יוסי ורדי, מוטי אלמליח מנכ"ל בזק בינלאומי, דורון קורץ מנכ"ל איגוד האלקטרוניקה, דניאל קוטנר שגריר ישראל בספרד, וכן מנכ"לי וראשי החברות המציגות בתערוכה.

אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום הפורש, התרגש לפגוש בברצלונה, בהשקה הגדולה של נוקיה המחודשת, את המנהלים והחברים מתקופת הזוהר הבלתי נשכחת של נוקיה מלפני כעשור. גרינבוים, החל כבר לפתח עיסוקים חדשים, ובמקביל משמש כדירקטור בחברת האחזקות של שאול אלוביץ', עוסק בפרויקטים מיוחדים, ואחראי על הקשר עם נוקיה.


מוטי אלמליח, רמזי גבאי ויוסי ורדי (צילום: יח"צ)
מוטי אלמליח, רמזי גבאי ויוסי ורדי (צילום: יח"צ)

הקיר האמנותי של אולמרט

במסגרת פרויקט BARAM ART SPOT - חברת 'ברעם פרסום מקורי' תורמת קיר פרסום הממוקם מעל נתיבי איילון במתחם הבורסה ברמת גן, למען הצגת יצירות אומנות של מיטב האומנים הישראליים. אתמול הועלתה על קיר הפרסום היצירה של האמנית עליזה אולמרט מתוך תערוכת "תיקון". לדברי גיא ברעם מנכ"ל החברה הפעילות כולה נעשית בהתנדבות מלאה הן על ידי האמנים והן על ידי החברה וכל זאת על מנת להנגיש את האמנות הישראלית לכלל הציבור בישראל.

עליזה אולמרט וגיא ברעם (צילום: איתי בלאיש)
עליזה אולמרט וגיא ברעם (צילום: איתי בלאיש)

מספרי סיפורים בהיכל

בהיכל יד אליהו (מנורה מבטחים) התארחו בשני מנהלי שיווק בכירים, שנטלו חלק במפגש בנושא ״לספר סיפור״, שקיימה המכללה של איגוד השיווק.

דורון ג'מצ'י סיפר את סיפורה של מכבי תל אביב והקרין סרטון שמספר את סיפורו של גביע אירופה האחרון בו זכתה הקבוצה. באו לשמוע וללמוד איך מספרים סיפור: יגאל שמיר מבעלי 'גליקמן, שמיר, סמסונוב', הפרסומאי והסופר אורי לברון, מיה קרמן - מנהלת שיווק בזוגלובק, העיתונאי רוני קובן וסיגלית הורן-גלפרין - סמנכ"לית השיווק ומנהלת המכללה של האיגוד.

דורון ג'מצי וסיגלית הורן- גלפרין (צילום: יח"צ)
דורון ג'מצי וסיגלית הורן- גלפרין (צילום: יח"צ)

קוסמטיקה והגנה על נשים

נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה יוסי אלקובי וסגנית הנשיא המשמשת גם כיו"רית של ארגון הקוסמטיקאיות בישראל אורנה ובר אירחו השבוע באילת כנס בשיתוף סידסקו (CIDESCO)- , הארגון הבינלאומי לקוסמטיקה. בכנס הוצגו חידושים טכנולוגיים ותכנים מקצועיים. חברת הכנסת עליזה לביא המקדמת חוק במסגרתו יוכשרו קוסמטיקאיות לזיהוי פגעי אלימות בקרב נשים פגשה בפאנל משותף גם את חברת הכנסת מירב בן- ארי.

מירב בן -ארי, אורנה ובר ועליזה לביא (צילום: יח"צ)
מירב בן -ארי, אורנה ובר ועליזה לביא (צילום: יח"צ)

נשות קאדילק

לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול בשבוע הבא, נערך בשני באולם מותג רכבי היוקרה קאדילק בהרצליה פיתוח מפגש השראה והעצמה נשית ללקוחות. עינב גלילי הוזמנה לשאת הרצאה בנושא הומור וסמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת UMI גלית עיני סיפקה לנשים היכרות מקרוב עם ה- CT6 הדגם החדש של קאדליק שהושק מספר שעות קודם לכן.

גלית עיני (צילום: באדיבות UMI)
גלית עיני (צילום: באדיבות UMI)

פינוקים מהפרופסור

באוניברסיטה העברית ציינו אתמול במקביל ליום המשפחה גם את "יום הסגל" האקדמאי והמנהלי. היום כלל פינוקים רבים והופעה של אורנה בנאי וליטל שוורץ. באירוע השתתפו גם נשיא האוניברסיטה, פרופ' מנחם בן ששון וסגנית נשיא ומנכ"לית בילי שפירא

אורנה בנאי, בילי שפירא, ליטל שוורך ומנחם בן שושן
אורנה בנאי, בילי שפירא, ליטל שוורך ומנחם בן שושן